Ik een meisje van 16 en draag altijd korte rokjes
en ik vind het heerlijk om niks onder m’n rokje aan te doen en ik vind het super opwindend om wijdbeens te gaan voor jongens want dan kunnen ze lekker kijken
doen meer meiden dit?
Ik een meisje van 16 en draag altijd korte rokjes
en ik vind het heerlijk om niks onder m’n rokje aan te doen en ik vind het super opwindend om wijdbeens te gaan voor jongens want dan kunnen ze lekker kijken
doen meer meiden dit?
Hoi ja ik doe dit ook ik vind dit ook geil al helemaal als ik moet plassen
Ik doe het ook altijd in de klas
En wat als de jongen waar bij je dat doet vraagt of die jouw mag neuken
Sommige mensen zou dat sletterig vinden, zo zonder broekje met je benen open voor jongens gaan zitten. Ik niet, ik heb niets met dat hele woord sletterig. Maar anderen misschien wel en zeker je docenten op school: dat krijgt een staartje als ze erachter komen dat je jongens zo het hoofd op hol brengt.
Ik vind dit ook altijd heel lekker en geil om te doen. Ik heb zelf wel eens gedaan dan ik dan naast een jongen ging zitten in de klas en dat hij dan langs mn vagina mocht strelen. Maar ja voelt vet lekker natuurlijk maar ja toen vroeg de docent wat aan mij. En hij wou niet stoppen.
Saar tipje probeer ook eens
Groetjes, A van 15
Helemaal niks????
zou ik niet doen en ik ken ook niemand die dat doet
Ik doe het niet meer op school zelf vanwege dat Uni daar niet zo blij mee zou zijn maar deed het wel vaak en het was idd een heerlijk gevoel als ik wist dat andere meiden het gezien hadden. Vond het zelf wel een beetje eng om echt wijdbeens te gaan zitten tho.
Jane Doe tm, vraagje.
Deed je dan ook wel eens aan andere jongens laten zien of een vriendin het laten strelen of kietelen?
Of iets in die richting?
Gr A
Ik vind het namelijk heerlijk als een vriendin of een lekkere jongen dit doet. Helpt vooral tijdens een hele saaie les
Ik liet nooit jongens aan me zitten want das een giga turnoff voor mij maar heb wel gehad dat meiden aan mijn dijbenen zaten dan maar echt onder de rok ging me te ver want 1 wilde niet worden betrapt en 2 had het gevoel dat dat to much was om te doen in het openbaar. Als we in de pauze naar een parkje gingen dan stond ik het wel toe dat dat werd gedaan als er niet zoveel mensen waren en/of we uit het zicht konden zitten. Ik ben het met je eens dat het echt heerlijk voeld namelijk.
Ja snap ik wel, maar als je dan in dat parkje was liet je ze dan ook meer dan der alleen aan zitten ( vingeren ) beetje ofzo?
Ik snap wel dat je dat een turnoff vind zelf heb ik hier niet zoo last van. Ik ben zelf best vaak geil zeg maar dus ja dan boeit het me niet zoveel maar hij moet wel lief zijn enzo en niet echt te hard ofzo door gaan meer strelen / kietelen wordt ik helemaal geil van en boelt heerlijk
Ik draag gewoon mijn sting
Vingeren heeft wel plaatsgevonden ja, maar het kon nooit echt tot 100% omdat het te riskant voelt en ik dus nooit echt klaarkwam. vindt het strelen veel geiler en dan kon je me ook echt voor uren niet meer bij de grond krijgen in gedachten
Ja snap ik bij mij ook, ik kwam wel klaar. Niet in de klas. Maar wel dat ik met mn bff naar het toilet ging en daar elkaar gingen vingeren enzo. En ik ging met benen wijd op toilet zitten en dan haar laten beffen. Oh jonge wat was dat geil zeg.
Waarom zou je dit nooit doen dan? Lekker toch een beetje geilen tijdens de les?
Ik zou het eerlijk gezegd wel leuk vinden als iemand dat bij ons in de klas er zo bij liep maar dat gaat niet gebeuren.
Waarom zou je dit nooit doen dan? Lekker toch een beetje geilen tijdens de les?
pardon?
net alsof het helemaal normaal is of niks onder je rokje te dragen en zo naar school te gaan. De vraag is niet: ‘ waarom zou je dit nooit doen’ maar: ‘waarom zou je het ooit doen?’
ik vind het meer dan apart
ieder zijn ding maar behalve hier en in fantasie heb en had ik er nooit over gehoord.
Geen idee, ik ben een jongen. Maar ik zou het wel fijn vinden als het bij mij gebeurt.
Wat zou je dan precies fijn vinden? Dat je gekieteld word? Of gevingerd?
Groetjes, A
Ik zou het eerlijk gezegd wel leuk vinden als iemand dat bij ons in de klas er zo bij liep maar dat gaat niet gebeuren.
Dank je Diana!
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.