Skip to main content
Vraag

Omkleden openbare kleedkamers zwembad

• July 29, 2026
  • 9 reacties
  • 1231 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje!

Ik ben nu in Nederland op vakantie en je hebt daar bij zo'n Centerparcs een openbare kleedkamers voor mannen en vrouwen (wel apart). Maar hoe kleed je daar om? Ga je helemaal naakt of doe je een handdoek op je piemel en kont enzo. Ik ben zelf namelijk best preuts en wil hier graag vanaf komen door in een openbare kleedkamer om te kleden!

Alvast bedankt voor het antwoord!!!

Groetjes Anoniempje

PS. Kijk ook even naar mn andere vragen. bedankt

9 reacties

Forum|alt.badge.img

Ik ga altijd helemaal naakt

Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • July 30, 2026

ik vind die kleedhokjes altijd erg klein dus ik ga altijd naar een grote kleedkamer omdat ik dan rustig aan bloot kan gaan en mijn kleren netjes ophangen en ben daar dus gewoon bloot dus iedereen kan mij piemel en billen zien. je kan eerst met je billen naar iemand toestaan en als je dat gewent bent kan je met je blote piemel naar iemand staan. het kan ook best zijn dat je een stijve piemel krijgt omdat het allemaal nieuw is of dat iemadn anders een stijve piemel heeft of krijgt. maar iedereen die in de kleedkamer is heeft een piemel en billen dus wat maakt het uit. een vriendje durfde ook eerst niet en toen zijn we samen gegaan, dus misschien ook samen proberen.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • July 30, 2026

Dankjwel voor jullie reacties, ik ga het straks eens proberen! Als iedereen met een handdoekje omkleed doe ik dat natuurlijk ook gwn want het is wel nog een beetje spannend!

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • July 30, 2026

Zelf doe ik altijd hokjes. Ben dat gewend. Als ik openbaar ga (bij mijn zwembad dan, ligt ook aan met wie ik ben:) ga ik vaak gewoon met mijn rug naar iedereen toe. En anders mogen ze best mijn lul zien. Maakt mij niet uit. Ik doe het vooral voor anderen om me heen.

Groetjes Lupus

Anoniem_222
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • August 2, 2026

Meisje hier, 

Als het een optie is, kleed ik sws in mn zwemkleding in het huisje voor het zwemmen. Ik moest laatst ook in zo´n gezamelijke kleedkamer omkleden, best akward natuurlijk. Ik ging in het hoekje van de kleedkamer staan met mijn voorkant naar het hoekje gekeerd. Als in de hoek staan geen optie is, zou ik toch ervoor gaan om met een handdoek om te kleden. 

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • August 3, 2026

hoi hoe is het gegaan?

Ikweetgeennaampje123
Forum|alt.badge.img+3

Hoi,

Ik kleed me meestal om in gewoon het grote hok eigenlijk overal. Dat heeft 3 redenen.

1. Ik ben naturist en heb daardoor geen schaamte.

2. Ruimte, het grote hok is gewoon veeeeeel groter en dan kun je je handdoek droog op de grond leggen.

3. Gezellig je spreekt nog wel eens anderen en hebt daardoor plezier.

Maar ik zal je even uitleggen wat de gebruikelijke etiquette zijn. Je hebt natuurlijk veel meer bankjes en ruimte dus zoek je een vrij stuk op dus niet naast iemand. Je staat met je hoofd naar de muur en legt al je spullen neer. Heb je dat gedaan droog je eerst je hoofd en boven lichaam af. Doe dan je zwemkleding uit en droog je daar ook af. Dan krijg je 2 keuzes

1. Wringt je zwemkleding naakt uit boven het putje (zie ik ook vaak gebeuren)

2. Je trekt eerst je kleding aan, doe dit niet te snel anders lijkt het of je je heel erg schaamt en er eigenlijk geen klein hokje meer vrij was.

Heb je dit gedaan doe je je schoenen aan dan kun je je wel om draaien omdat je dan niet meer naakt bent.

Schrik niet als er kindjes zijn die samen J/M met papa omkleden en zich omdraaien.

Ook is het natuurlijk niet de bedoeling om te staren en te showen niemand zit daarop te wachten.

Een tip doe je eerst omkleden als het rustiger is op de ochtend bijvoorbeeld, zo kun je wennen aan naakt zijn, zien hoe je lichaam reageerd, en oriënteren op de ruimte.

Onthoud ook dat erectie niet erg is maar loop er niet mee te koop!

Fijne vakantie!☀️

Have Fun

Gr. Ikweetgeennaampje123 

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • August 7, 2026

hoi hoe is het gegaan?

Het ging erg goed, ik ben eerst in een hoekje gaan staan om me voor het zwemmen om te kleden toen was ik alleen en ben ik naakt gegaan om te wennen! Toen ik na het zwemmen ging omkleden ben ik ook naakt gegaan maar toen waren wel wel andere. Ik heb wel een stijve gekregen maar dat kwam denk ik van de spanning!

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • August 7, 2026

waren die andere mensen ook van jou leeftijd of hoe oud waren die?