Skip to main content
Vraag

Omkleden openbare kleedkamers zwembad

• July 29, 2026
  • 4 reacties
  • 384 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje!

Ik ben nu in Nederland op vakantie en je hebt daar bij zo'n Centerparcs een openbare kleedkamers voor mannen en vrouwen (wel apart). Maar hoe kleed je daar om? Ga je helemaal naakt of doe je een handdoek op je piemel en kont enzo. Ik ben zelf namelijk best preuts en wil hier graag vanaf komen door in een openbare kleedkamer om te kleden!

Alvast bedankt voor het antwoord!!!

Groetjes Anoniempje

PS. Kijk ook even naar mn andere vragen. bedankt

4 reacties

Forum|alt.badge.img

Ik ga altijd helemaal naakt

Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • July 30, 2026

ik vind die kleedhokjes altijd erg klein dus ik ga altijd naar een grote kleedkamer omdat ik dan rustig aan bloot kan gaan en mijn kleren netjes ophangen en ben daar dus gewoon bloot dus iedereen kan mij piemel en billen zien. je kan eerst met je billen naar iemand toestaan en als je dat gewent bent kan je met je blote piemel naar iemand staan. het kan ook best zijn dat je een stijve piemel krijgt omdat het allemaal nieuw is of dat iemadn anders een stijve piemel heeft of krijgt. maar iedereen die in de kleedkamer is heeft een piemel en billen dus wat maakt het uit. een vriendje durfde ook eerst niet en toen zijn we samen gegaan, dus misschien ook samen proberen.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • July 30, 2026

Dankjwel voor jullie reacties, ik ga het straks eens proberen! Als iedereen met een handdoekje omkleed doe ik dat natuurlijk ook gwn want het is wel nog een beetje spannend!

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • July 30, 2026

Zelf doe ik altijd hokjes. Ben dat gewend. Als ik openbaar ga (bij mijn zwembad dan, ligt ook aan met wie ik ben:) ga ik vaak gewoon met mijn rug naar iedereen toe. En anders mogen ze best mijn lul zien. Maakt mij niet uit. Ik doe het vooral voor anderen om me heen.

Groetjes Lupus