Omgaan met seksuele verlangens hebben en met een fijne relatie willen

  • 3 September 2020
  • 1 reactie
  • 183 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Ik ben een lesbisch meisje van pas net 14 en heel simpel: ik vind het op de een of andere manier heel onnatuurlijk en vreemd om over zoenen, aanrakingen en seks te praten, maar ik ben er wél heel erg geïnteresseerd in… Wanneer ik een leuk meisje zie met een mooi lichaam, dan is het gewoon van… I don't know.

Op dit moment ben ik bijna over een meisje heen waar ik verliefd op was (zij bleek zelf ook lesbisch te zijn en vond het oké om contact te krijgen en vrienden te worden, maar wou niet méér) maar mijn seksuele verlángens lijken niet weg te gaan. Bij dit alles komt er nog bij dat bij een ándere vriendin (zij weet in tegenstelling tot de eerste dan weer níet dat ik haar leuk vind) de seksuele gevoelens zich nu juist beginnen te ontwikkelen. Lang niet zo heftig als bij die eerste (bij deze tweede waren mijn gevoelens altijd veel meer op haar karakter en haar persoonlijkheid gericht), maar zoenen en onschuldig knuffelen beginnen nu wel echt te komen. 

Ik schaam me eigenlijk best wel voor deze gevoelens en verlangens (al vanaf mijn 13de!!😬), en ik weet niet wat ik ervan moet vinden of wat ik moet doen. Ik zou zo graag een fijne en liefdevolle relatie met een meisje willen hebben… Ik wil zo graag gewoon iemands hand vast kunnen pakken, diegene kunnen zoenen, en langzaam richting ‘hét’ kunnen gaan… Maar ook gewoon plezier hebben met diegene en leuke en/of schattige dingen met diegene doen. Dus ja, hoe moet ik hiermee omgaan?


1 reactie

Reputatie 3
Badge +1

Heeyy sgatje ik heb t zelfde… Reactie aangepast vanwege overtreding regel 7 liefs Seyma

Reageer