Vraag

omegle weg, andere soort?

  • 15 November 2023
  • 20 reacties
  • 5888 Bekeken

Badge

Hoi, ik deed vaak omegle met meiden en jongens en dan veder gaan op snap super geil, maar sinds een tijdje is omegle weg en ik heb nog geen vervanging gevonden, is er een website zoals omegle? Of een andere manier om zo in contact te komen met andere mensen. 


20 reacties

Reputatie 1
Badge

Hey, ik deed dit ook altijd en vind echt jammer dat het weg is:( ik ben ook opzoek naar een soort gelijk iets

Reputatie 3
Badge +1

Hallo, wat voor vervanging zoek je precies voor Omegle, want precies hetzelfde zal er helaas niet meer komen. Want wat deed je precies op omegle dan? En waar ben je naar op zoek ongeveer?

Reputatie 5
Badge +1

Hmm, ik heb het opgezocht, maar de beste resultaten zijn chathub,  *****      Ik heb ze zelf niet geprobeerd, maar je kan het proberen. Hopelijk heb ik je geholpen :)

 

*****De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 6. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.

Badge

Ik ben opzoek naar een chat soort anoniem dus geen videochat, en ik zoek dan mensen van me eigen leeftijd (14) die geil zijn en dan vraag ik zijn of haar snap en dan lekker geil snappen.

Reputatie 1
Badge

Ik ookkk

 

Reputatie 3
Badge +1

Denk dat we dan naar hetzelfde op zoek zijn Anoniema12 haha

Same for me!

Badge

Ja haha omegle was topp ik hoop echt dat er iets nieuws komt

Reputatie 1
Badge

Jaa idd is echt leuk om te doen

Badge

Maar niemand een chat vorm van omegle vervagingen of ergens waar je geile mensen van je leeftijd vind rond 14/15

Reputatie 3
Badge +1

Ik heb helaas niks, ik ben er ook nog naar op zoek.. Beter laat iemand even weten als ie wat heeft!

Badge

Heeft iemand inmiddels wat?

 

Badge

Nee ben ook al lang op zoek

Reputatie 2
Badge

probeer ….. is leuk met filters -puntje is wel dat je je gezicht moet laten zien, anders kun je niet chatten

 

de naam is verwijderd door de Kindertelefoon omdat het een site is voor 18+Je kunt dat vinden in de voorwaarden van de site

Reputatie 3
Badge +1

Heeft iemand ook iets waar je iets van een taalfilter ofzo op kan zetten

 

Badge

Zoek ik ook

 

Badge

Hey op snap heb je ook gewoon als je namen op zoekt zoals bevoor gewoon geil ofzo kan je ook random mensen met een seksuele naam voegen en dan doen wat je op omegle ook deed k ben zelf ook nog aan 't zoeken.

Gr <3

 

Reputatie 3
Badge +1

  Je kan ook een Snapchat account maken of gewoon mensen voegen die als gebruikersnaam g3!l hebben ofzo! 

 

( deel van de tekst verwijderd omdat sites voor 18+ werden genoemd, dat is tegen forumregel 6 )

Badge

ik zou inderdaad een snap account maken en dan dat soort accounts toevoegen 

Badge

Het werkt niet echt alleen niemand voegd je ik had daarnet iemand die mij voegde en vervolgens wat later zij van wacht ff  ik voeg je op mijn eigen account en na een uur nog steeds niks en ben je getrolld ( eerst was het gwn chat en toen gebeurde dit)

Reageer