Vraag

omegle Meisjes

  • 9 March 2021
  • 8 reacties
  • 3170 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi allemaal

 

Zouden jullie mij kunnnen helpen? Ik zou namelijk graag meer meisjes tegenkomen op Omegle.  De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 7. Het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan.

 


8 reacties

Badge

Omegle is zo goed als dood, en er zijn toch alleen maar enge mannen daar.

Ga inplaats van op omegle (wat trouwens een 18+ site is), in de echte wereld met vrienden chillen, of videocallen met een vriend. of meer met meisjes omgaan op school.

Wil je gewoon praten met meisjes of wil je geile dingen doen.  Er zijn wel meiden op Omegle maar als je gelijk met je lul gaat lopen slingeren dan gaan ze gelijk weer verder. Wanneer je 1 keer langer met een meisje hebt gepraat krijg je sneller weer een meid voor je scherm. Zo is de software geprogrammeerd

als je naar oude mannetjes zoekt dan zou ik omegle gebruiken, succes

Omegle is eerder een pedosite dan dat je er meisjes kunt vinden..

Badge

Ligt eraan 

wil je praten of geil doen

want als je wil praten doe de #tiktok dan krijg je wel normale mensen

als je geil wilt doen kan je beter een andere site kiezen denk k

of je praat met een meisje en doet doen durf of waarheid en je vraagt gw geile shit

Omegle is vaak niet meer een plek waar veel meiden op zitten. Om meer mensen te krijgen zou je m ook op engels kunnen zetten, dan heb je in ieder geval meer mensen. 

Badge

Ik heb ooit met een meisje geile dingen gedaan op omegle en toen vond ik een meisje en uiteindelijk na ff chatten vroeg ik show more? en toen gingen we uit de kleren

 

De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 7. Het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan.

Reageer