Vraag

Omegle jongens vertrouwen

  • 3 December 2022
  • 4 reacties
  • 825 Bekeken

Badge

Hey ik ben een meisje van 13, 

Ik zit vaak op omegle en snap dan ook wel met jongens onder de 16,

is het erg dat ik naaktfoto’s stuur?

Ik vind het wel leuk om geil te snappen maar ik ben altijd bang dat mijn foto’s op internet zullen komen. 

 

grts  

ps ik toon wel nooit mijn gezicht


4 reacties

Hey 

 

het is heel normaal dat je er geil van word maar ik zou oppassen met jongens van Omegle want die zijn er echt alleen maar voor seks en foto’s die ze dan soms opslaan. Ik adviseer de app wink hier heb je meer mensen die dat niet doen 

Oh en naaktfoto’s sturen is ook normaal maar pas er wel mee op want er hangt van mij ergens een foto op het internet

 

groetjes en veel plezier

Reputatie 3
Badge +2

Hey
rk
Let op naar wie je naaktfoto’s stuurt, stel dat je het toch wil doen let dan op de volgende zaken.

  1. Zorg dat je gezicht er niet op staat.
  2. Zorg dat er geen “kenmerkende” kleerstukken van jou op staan waaraan mensen je kunnen herkennen.
  3. Zorg dat er geen moedervlekken, enz… opstaan waaraan mensen je kunnen herkennen.
  4. Zorg dat je foto’s trekt bij een wit/zwart/effen deken of muur en/of vloer. Zodat mensen je niet kunnen herkennen aan de kleuren en textuur van jou kamer of de kamer waarin je de foto’s neemt.
  5. Stel grenzen en doe alleen waar jij je goed bij voelt. 

Joe joe

Badge

@Booba De Hond  bedankt, ik toonde sws meestal niet men gezicht maar toch

Badge

@Ghenk  ik ga er denk ik mee stoppen maar een andere app hoef ik ook niet. Maar toch erg bedankt.

Reageer