Vraag

omegle gebanned

  • 25 May 2023
  • 2 reacties
  • 677 Bekeken

Badge

Hey, dit is mijn eerste topic. ik had een vraagje, ik deed dus altijd omegle soms met vrienden en soms alleen. Met vrienden deed ik vooral voor de grap, maar als ik het in me eentje doe zoek ik vooral naar mensen die naaktfoto’s willen sturen en ik deed het veilig met geen hoofd en een vpn. Maar ik ben dus gebanned en op internet staat dat je het kan doen met een vpn, maar dat lukt niet. is er iets waar je dit ergens anders kan doen.  Ik ben trouwens een jongen van 14 jaar 
 

Alv bedankt.


2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Anoniema12,

 

ik gok erop dat je een gratis vpn gebruikt en die wordt natuurlijk door een heleboel mensen gebruikt. Er hoeft er maar eentje een keer iets niet ‘goed’  te hebben gedaan op omegle en iedereen die dezelfde  ip van die vpn gebruikt is dan gebanned. Zoiets. Probeer een andere land als die mogelijkheid er is bij de vpn die je gebruikt.

Je kunt het ook proberen met een andere vpn, maar als het een gratis versie is is de kans groot dat die bij omegle ook al gebanned is……

Bij een betaalde vpn heb je vaak meer keus uit via welke server je 'kijkt’ en is de kans kleiner dat al die ip-adressen gebanned zijn.

Zonder vpn kan ook wel, maar dan log je in op je eigen ip en dat wil je niet, denk ik.

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Badge

op youtube heb je veel filmpjes staan hoe je dit op kan lossen ik zou aanraden die te kijken en anders wachten want je account wordt vaak weer geunbanned

 

Reageer