Vraag

omegle


Reputatie 4
Badge +1

hallo 

ik vroeg me af of omegle  leuk en veilig is

dit vraag ik voor een vriendin  met haar toestemming natuurlijk zij kan dit niet vragen want haar ouders worden woedend als ze iets online vraagt

is omegle veilig?

is omegle leuk?

heb je omegle?

wat doen jullie op omegle?

ik lees online dat dit niet goed is maar bij anderen hoor ik dan weer van wel

 

alvast badankt om te helpen

daaaaaag

groetjes annoniemptje

 


15 reacties

Ik denk dat omegle wel veilig is

Ik weet het niet zeker

Reputatie 2
Badge +1

Hallo! Ik ga je even een kortje uitleg geven over omegle!

Omegle is een website waar je gerandomizeert met iemand kan praten of video bellen, Dit is niet altijd veilig! Er kan een kans zijn dat iemand ongepaste dingen doet!

 

Als je omegle gebruikt moet je vooral UITKIJKEN!! Als je niet goed uitkijkt kunnen er ongepaste en niet fijne dingen gebeuren.


Hier heb ik een paar tips:

  1.  Accepteer nooit verzoeken om iemand toe te voegen op een andere sociale media
  2. Als iemand nare vragen gaat stellen, SKIP DAN METEEN!
  3. Gebruik de interest gedeelte. Hier kan je met mensen verbinden van JOU interesses.

  4. En natuurlijk, BLIJF VEILIG!!!

Oké

Ik denk dat hij gelijk heeft

Reputatie 1
Badge +1

 

is omegle veilig? Niet altijd, hangt er van af met welke persoon je belt

is omegle leuk? Ja, naar mijn mening 

heb je omegle? Ja

wat doen jullie op omegle? Aftrekken

 

 

is omegle veilig? Denk van wel 

is omegle leuk? Ja, vind het leuk om met andere mensen te masturberen. 

heb je omegle? Ja. 

wat doen jullie op omegle? Meestal samen masturberen. 

Reputatie 2
Badge +3

hallo 

ik vroeg me af of omegle  leuk en veilig is

dit vraag ik voor een vriendin  met haar toestemming natuurlijk zij kan dit niet vragen want haar ouders worden woedend als ze iets online vraagt

is omegle veilig?

is omegle leuk?

heb je omegle?

wat doen jullie op omegle?

ik lees online dat dit niet goed is maar bij anderen hoor ik dan weer van wel

 

alvast badankt om te helpen

daaaaaag

groetjes annoniemptje

savonds zijn er veel pedofielen

 

Badge

mij lijkt dit eng maar zelf doe ik het ook maar dan chaten maar video durf ik niet maar zou wel graag willen samen mastruberen enzo maar hoe vraag je dat

 

Reputatie 2
Badge +1

-Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon-

Hallo!

Ik raad aan om een apart topic te maken. Hier kan je sneller en makkelijker antwoord krijgen zonder "off-topic" te gaan.

Groetjes!

Badge

is omegle veilig? redelijk veilig ja, als je enkel je lul showt is er geen probleem, ga niet met je gezicht en lul er op dat niet maar close up is het oke, je kan met gezicht ook maar dat is eigen keuze

is omegle leuk? heel leuk ik kom toch altijd klaar, maar veel meisjes zie je daar wel niet

heb je omegle? ja

wat doen jullie op omegle? fappen en klaarkomen, omegle is een sekswebcamsite dus eigenlijk is het de bedoeling om je webcam aan te zetten daarvoor is het bedoeld, als je uzelf niet durft laten zien blijf je beter weg van omegle en is het geen site voor jou, zwarte schermen van mensen die zichzelf niet durven laten zien daar gaat omegle van kapot helaas, als je geen lef hebt blijf je daar beter weg

Reputatie 4
Badge +1

hallo ze heeft sinds gisteren voor het eerst op omegle gezeten ze doet enkel de chat want ze weet niet of dat wordt opgenomen met de webcam weet iemand van jullie dit?Zij zegt dat tot nu toe alles wel goed gaat en dat ik jullie al moest bedanken om te antwoorden er mogen nog altijd antwoorden binnenkomen 

 

daaaaag groetjes annoniemptje

Reputatie 1
Badge

Veilig?? Niks is veilig! Never show anything!!!

 

Voor de rest is het wel veiliig zeggen ze

Waat je iedereen denk dat Omegle een kinder site is Maar dat is niet zo bij inloge sta “Personen tussen 13 en 18 jaar mogen Omegle alleen gebruiken met toestemming en onder toezicht van hun wettelijke voogd.” Ik vind best jammer dat er veel  mammen voor de cam ziiten te fappen  Het maakt het leuke van Omegle stuk En kom er daar door niet meer .

Reputatie 3
Badge +4

Omegle is niet bedoeld om op af te trekken ik snap dat het leuk is, ik zal het ook willen doen Maar het is onveilig en niet de bedoeling van Omegle!

Reputatie 4
Badge +4

Hoi @annoniemptje 

Nee, Omegle is niet veilig, zit vol met ouwe mannen en vrouwen die jou of je vriendin graag willen zien, maar dat wil jij wilt dat (hopelijk) niet

groet @Socrates 

Badge

hallo 

ik vroeg me af of omegle  leuk en veilig is

dit vraag ik voor een vriendin  met haar toestemming natuurlijk zij kan dit niet vragen want haar ouders worden woedend als ze iets online vraagt

is omegle veilig?

is omegle leuk?

heb je omegle?

wat doen jullie op omegle?

ik lees online dat dit niet goed is maar bij anderen hoor ik dan weer van wel

 

alvast badankt om te helpen

daaaaaag

groetjes annoniemptje

 

Nu is het weg maar ik zou discord proberen daar kan je in een groep gaan met vreemde mensen met dezelfde intresse

Reageer