Vraag

okselhaar

  • 15 May 2023
  • 9 reacties
  • 255 Bekeken

Reputatie 2
Badge +2

Ik ben 13 (jongen) en ik heb wel al balhaar een heel bos schaamhaar aan mijn pik maar had tot voor kort nog geen okselhaar en ik wil het ook echt niet nu heb ik plots twee lange okselharen en allemaal korte en ik weet niet wat ik ermee moet doen


9 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Lekker afscheren man

Reputatie 4
Badge +4

Als je er fijner bij voelt moet je het gewoonweg scheren maar ik zou gewoon zorgen dat het allemaal beetje even lang is en gewoon laten zitten.

Reputatie 2
Badge +2

Lekker afscheren man

Thanks, weet er iemand hoe ik trouwens met een elektrisch scheermes zonder dat ik het aanzet kan scheren want ik wil niet dat mijn ouders het weten en mijn vader heeft alleen elektrische scheermessen maar geen scheerschuim dus hoe moet ik het dan doen? Trouwens ook voor mijn beenhaar

Reputatie 2
Badge +2

@Vleesstok 


Ok thx

Reputatie 7
Badge +17


Thanks, weet er iemand hoe ik trouwens met een elektrisch scheermes zonder dat ik het aanzet kan scheren want ik wil niet dat mijn ouders het weten (….)


Elektrisch scheermes werkt alleen als je hem aanzet. Gewoon zelf scheermesjes en schuim kopen. Hoeft niet zo duur te zijn. Of doe het als je alleen thuis bent. Je hoeft je niet te schamen dat je het wilt afscheren trouwens.

Reputatie 2
Badge +2

@tim16 

Als ik zo een elektrisch scheermes aanzet kan die dan zonder schuim en doet dit dan niet te veel pijn

Reputatie 7
Badge +17

Ja, die kan je gewoon zonder schuim gebruiken. Doet m’n broer ook altijd. Het doet geen pijn.

Heel eerlijk, vind deze vraag met wat moet ik ermee een beetje raar… als je er van af wilt haal je het weg, wil je het niet laat je het groeien? 

Reputatie 4
Badge +4

Lekker afscheren man

Thanks, weet er iemand hoe ik trouwens met een elektrisch scheermes zonder dat ik het aanzet kan scheren want ik wil niet dat mijn ouders het weten en mijn vader heeft alleen elektrische scheermessen maar geen scheerschuim dus hoe moet ik het dan doen? Trouwens ook voor mijn beenhaar

Ik heb zelf een gilet scheermes en een Philips oneblade de onebladen gebruik ik meestal om te trimmen en dat doe k in de douche je hebt er geen scheerschuim voor nodig en als je bang bent dat je ouders het horen zet dan muziek op ofzo 

Reageer