Vraag

Okselhaar


  • Anonymous
  • 0 reacties

Laten jullie jongens jullie okselhaar staan? Hoe oud zijn jullie? 

Ik ga binnenkort zwemmen met vrienden, moet ik mijn okselhaar gwn laten staan of niet? Ben de enige in de klas die okselhaar heeft 

vraag voor de meiden: vinden jullie okselhaar bij jongens onaantrekkelijk of aantrekkelijk?
 
 

Groet jongen 14


10 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Ik ben 13 en ik laat mijn okselhaar staan 

Reputatie 4
Badge +3

Het ziet er vies uit en het gaat snel stinken, dus nee

Heyy

Ben 14 en laat gwn lekker staan.

Groetjs

Hier meisje 16.

Ik vindt het persoonlijk best vies en onverzorgd. Ik zou het lekker weghalen, dan zit je altijd goed.

Reputatie 1
Badge +1

K Ben 16 en k heb t heel kort, en dat staat wel beetje ‘volwassen’ maar is ook weer niet heel smerig. Aanrader. En als je gaat zwemmen ga je wss ni stinken, Miss naar chloor maar dat komt ni door je okselhaar haha

Hey, ik ben 15 (bijna 16) , ik zelf doe het eraf scheren. Je moet gewoon doen wat je zelf goed bij voelt.

Groetjes Gebruiker c 

Heyo,

Ik ben 17 jaar en ik laat het staan, 1x in de 2 of 3 maanden scheer ik het bij, voor de rest vind ik het wel prima.

See ya!

Spoolyzx.

Ik ben 18 en ik scheer het omdat het vrij snel gaat stinken in mn oksel. Ik zou gewoon doen waar jij je fijn bij voelt en niet gaan scheren omdat anderen dat verwachten van jou.

Ik ben 15 en ik scheer het weg. Maar je moet doen waar je je goed bij voeld

Heyhoi,

ik ben 14 (bijna 15) en ik scheer het weg omdat ik mij op die manier zekerder voel en ik vind het gewoon fijn. Maar ik ken genoeg meiden die het laten staan en voor de mensen die zeggen dat het vies en onverzorgd is: dat is niet waar. Je moet gewoon lekker doen wat je zelf het fijnst vind. Succes!

Groetjes soyeonx.

Reageer