Skip to main content
Hoi iedereen,



Ik was daarnet in mn moeders klerenkast aan het rondsnuffelen om te kijken of ze nog awt leuke shirtjes of jurkjes voor me had.

En ik pak zo een stoel en ga erop staan zoadt ik op de bovenste la kon komen, ik trek er een beetje kleren uit etc en opeens zie ik iets knal oranjes en ik dacht eerst dat het een lampje was (dom ja) en toen pakte ik het.. en toen zag ik dat het een dildo was. Ik heb echt 10 min lang met open mond op die stoel gestaan (die dildo had ik wel weer terug gelegd hoor ) maar ik zit nu echt in shock!! Ik had het nooooooooooit van mn moeder verwacht dat zij een dildo zou hebben.. hebben jullie ooit de dildo van jullie moeder gevonden ofzo?
Ja ik heb er ook een gevonden bij mn moeder, roze met glitters! hahaha
Naja ik had dus een dildo gevonden in een bananen hoes xD bij mun pa in de la (is wel van mun stiefma hoor) mun pa heeft dus een power pomp (penis vergroter) is niet zo erg nou weet ik tenminste als mun pa weer us opschept dat hij het alleen kan bereiken met dat ding haha



haha omg ik zit me dood te lachen xDD
jij kan m ook gebruiken. het is heel normaal.

Wtf?                              
Dat nooit geonden... Wel ns mn moeder en stieder betrapt torn ze het deden.... Ze zagen me niet dus ben weer snel weggegaan 😛
Dat nooit geonden... Wel ns mn moeder en stieder betrapt torn ze het deden.... Ze zagen me niet dus ben weer snel weggegaan :p



hahaha 😃 niet blijven kijken? XD
Ik heb mn ouders ook een keer betrapt, en nee, geloof me. Daar wil je niet bij blijven kijken. HAHAHA
Haha nee dat hoef ik niet te zien
Mijn. Moeder heeft een kleine roze in haar slipjesla liggen onder haar bed.

best raar ding want als je het aanzet gaat het helemaal trillen enzoo 😛
Ik moest een keer iets bestellen en toen zag ik recent gezocht vibrator ik voelde me best ongemakelijk en niet veel later vond ik m ook maar het beste is gewoon accepteren en doorgaan je vergeet het wel

Ik vond laatst in het nachtkastje van m'n moeder een dildo en een vibrator en ik weet niet of ik het exact zo heb teruggelegd zoals het was wat nu? 


Ik had ook een keer glijmiddel in het nachtkastje van mijn moedern gevonden maar ja, zonder dat was ik waarschijnlijk niet geboren dus eigenlijk verbaasde ik me niet


Topic is 7 jaar oud lol


Gefeliciteerd zeg, dat maakt toch niet uit?


Misschien klinkt het heel lullig, maar ik vind het sowieso een beetje raar dat jij in de kledingkast van jouw moeder rond snuffelt. Als zij daar geen probleem mee heeft, zal het wel goed zijn, maar als je het zonder haar medeweten doet, zou ik het de volgende keer laten.

En over de dildo: er zijn veel vrouwen die dildo’s gebruiken. Sommige mannen gebruiken er ook weleens een en daar is niets mis mee.

Ik snap best dat je dat niet aan zag komen van je moeder - veel kinderen staan er niet eens bij stil dat hun ouders ook seks hebben (gehad) met elkaar - maar het is niet iets waar zij zich voor zou moeten schamen. Als het je echt dwarszit kun je het natuurlijk met je moeder bespreken. Ze zal vast niet vervelend reageren. 


Ik was op zoek naar string van mijn moeder en ik vind een doos vol sexspeelgoed bv vibrator  dildo ... ik heb er enen gepakt en die dag 3 keer gebruikt mijn moeder heeft mij betrapt en was niet boos  wij gingen naar een sex winkel en ik heb er zelf al 4 liggen. 


Zoo dit is wel bijzonder zeg!  Serieus een topic van 11 jaar geleden? Dat is echt apart haha. Wat ik grappig vind is dat je dus ziet dat dit onderwerp niet nieuw is xD.   On topic, ik zou zulke dingen niet eens willen weten van mn moeder 🙄 ik kom ook nooit in haar spullen ofzo, zoals je bij sommige reacties ziet. En ik vind ook, so be it.  Niet druk om maken, gaat me niks aan en wederzijds toch? Als ik per ongeluk iets zou zien of vinden zou ik er niks van zeggen en gewoon door..

En nogmaals echt heel bijzonder, een topic van 11 jaar oud ! De TS heeft intussen misschien zelf al wel kids :)  Liefs, Tover xxx


Reageer