Vraag

Oeps, helemaal kaal geschoren.

  • 26 January 2023
  • 7 reacties
  • 660 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Wie weet hoe lang het duurt voordat je schaamhaar weer aangroeit? 

Ik heb zonet namelijk tijdens het douchen al mijn schaamhaar eraf geschoren omdat ik dacht dat dit geil lijkt. Nu heb ik er spijt van want toen ik mezelf in de spiegel bekeek schrok ik heel erg. Ik lijk nu net een kleuter zonder dat haar. Echt ik wil heel graag dat er snel wat terug komt. Ik durf zo niet samen te douchen na het gym op school. Mijn zusje ziet me ook best vaak naakt en ik schaam me nu dood. 

 


7 reacties

Reputatie 1
Badge

Het is binnen een week of anderhalf week weer terug 

Reputatie 7
Badge +19

Vrij snel al

Reputatie 7
Badge +14

hoi @RickyB,

 

https://silkn.nl/blog/lichaamshaar-groeit-snel.html

…... groeit je hoofdhaar ongeveer 12 centimeter per jaar. Dat komt neer op 1 centimeter per maand, en 0.3 millimeter per dag. Bij tieners groeit schaamhaar en okselhaar bijna net zo snel als hoofdhaar. Naarmate je ouder wordt, zal de haargroei geleidelijk vertragen. Ter vergelijking: wimpers en wenkbrauwen groeien gemiddeld 0.16 millimeter per dag. Het lijkt dus alsof je lichaamshaar sneller groeit dan je hoofdhaar, maar in werkelijkheid is dat helemaal niet zo. De groei van je hoofdhaar valt alleen minder snel op! Het enige haar dat echt sneller groeit dan hoofdhaar, is het baardhaar van mannen: dit groeit dagelijks gemiddeld 0.38 millimeter.

--

Dat dus, ik heb nog geen gezichtshaar en mijn schaamhaar groeit ook niet echt hard….volgens mij nu nog niet zo hard als mijn hoofdhaar, maar ja. Ik denk dat ik mijn schaamhaar wel met de trimmer doe als ik het te lang vind worden, anders kan ik lang wachten of het moet later sneller gaan groeien, idk

 

Btw  Ricky, ik vind kaal ook niet lelijk hoor, dan lijkt je piemel (nog) groter, vind ik. Was het de eerste keer dat je het geschoren hebt dan of wat?

 

Gr. MickeyMouse

 

hoi @RickyB,

 

https://silkn.nl/blog/lichaamshaar-groeit-snel.html

…... groeit je hoofdhaar ongeveer 12 centimeter per jaar. Dat komt neer op 1 centimeter per maand, en 0.3 millimeter per dag. Bij tieners groeit schaamhaar en okselhaar bijna net zo snel als hoofdhaar. Naarmate je ouder wordt, zal de haargroei geleidelijk vertragen. Ter vergelijking: wimpers en wenkbrauwen groeien gemiddeld 0.16 millimeter per dag. Het lijkt dus alsof je lichaamshaar sneller groeit dan je hoofdhaar, maar in werkelijkheid is dat helemaal niet zo. De groei van je hoofdhaar valt alleen minder snel op! Het enige haar dat echt sneller groeit dan hoofdhaar, is het baardhaar van mannen: dit groeit dagelijks gemiddeld 0.38 millimeter.

--

Dat dus, ik heb nog geen gezichtshaar en mijn schaamhaar groeit ook niet echt hard….volgens mij nu nog niet zo hard als mijn hoofdhaar, maar ja. Ik denk dat ik mijn schaamhaar wel met de trimmer doe als ik het te lang vind worden, anders kan ik lang wachten of het moet later sneller gaan groeien, idk

 

Btw  Ricky, ik vind kaal ook niet lelijk hoor, dan lijkt je piemel (nog) groter, vind ik. Was het de eerste keer dat je het geschoren hebt dan of wat?

 

Gr. MickeyMouse

 

Ik maak het meestal een beetje kort. Maar helemaal glad had ik nog nooit gedaan.  M'n piemel lijkt nu inderdaad wel wat groter. Maar ik lijk nu zo op een kleuter zonder haar. 

Ik vraag me nu eigenlijk ook wel af wat jullie mooier vinden?

Helemaal glad of wel wat schaamhaar.?

En hoe hebben jullie het? 

Ik vraag me nu eigenlijk ook wel af wat jullie mooier vinden? Helemaal kaal

Helemaal glad of wel wat schaamhaar.? helemaal kaal, want dan lijkt je piemel een stuk groted

En hoe hebben jullie het?  Ik scheer eens in de 1 a 2 maanden helemaal kaal en dan wacht ik weer en als ik het te lang vind scheer ik weer. 

Ik scheer onder de douche en dat kost veel tijd dus doe nie zo vaak.

 

Het is binnen een week of anderhalf week weer terug 

Ja ligt eraan hoe lang je schaamhaar is, een volle bos kan wel 2 maanden duren hoor, ik scheer namelijk wanneer t echt lang is, helemaal kaal. En wacht dan weer tot het lang is.

Reageer