hoi @RickyB,
https://silkn.nl/blog/lichaamshaar-groeit-snel.html
…... groeit je hoofdhaar ongeveer 12 centimeter per jaar. Dat komt neer op 1 centimeter per maand, en 0.3 millimeter per dag. Bij tieners groeit schaamhaar en okselhaar bijna net zo snel als hoofdhaar. Naarmate je ouder wordt, zal de haargroei geleidelijk vertragen. Ter vergelijking: wimpers en wenkbrauwen groeien gemiddeld 0.16 millimeter per dag. Het lijkt dus alsof je lichaamshaar sneller groeit dan je hoofdhaar, maar in werkelijkheid is dat helemaal niet zo. De groei van je hoofdhaar valt alleen minder snel op! Het enige haar dat echt sneller groeit dan hoofdhaar, is het baardhaar van mannen: dit groeit dagelijks gemiddeld 0.38 millimeter.
--
Dat dus, ik heb nog geen gezichtshaar en mijn schaamhaar groeit ook niet echt hard….volgens mij nu nog niet zo hard als mijn hoofdhaar, maar ja. Ik denk dat ik mijn schaamhaar wel met de trimmer doe als ik het te lang vind worden, anders kan ik lang wachten of het moet later sneller gaan groeien, idk
Btw Ricky, ik vind kaal ook niet lelijk hoor, dan lijkt je piemel (nog) groter, vind ik. Was het de eerste keer dat je het geschoren hebt dan of wat?
Gr. MickeyMouse