Beantwoord

Oefenen pijpen

  • 30 December 2018
  • 3 reacties
  • 6914 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey,
Ik ben 16 en ik heb nog nooit seks gehad (niet dat dat gek is..) maar ik denk dat het al wel in de buurt komt, ik heb een vriendje en we worden steeds knuffeliger en ik zie hem weleens staren en dat geeft me zo'n fijn gevoel en ik zat dus te denken of het niet eens tijd word om te weten hoe ik moet pijpen zodat ik hem niet teleur stel wanneer we seks gaan hebben, dus ik wilde vragen hoe ik het beste en makkelijkste kan oefenen want ik had al wat online gezocht maar daar kwam alleen banaan en condoom of dildo uit en ik heb bijde niet en wil ook niet betrapt worden met zulke dingen, ik dacht aan vingers maar weet niet hoeveel dan of in wat voor een positie.
Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen

Groetjes
Idia
icon

Beste antwoord door Anonymous 30 December 2018, 09:31

Bekijk origineel

3 reacties

Ik wil je 1 ding meegeven wees vooral jezelf, als je er klaar voor bent dan doe je het gewoon, je zult hem niet teleur stellen 😉
Probeer hem misschien eerst af te trekken, dat is in mijn ogen minder eng.
Maar als je hem meteen wilt pijpen hier wat (persoonlijke?) tips:

Vraag van tevoren aan je vriend waar je hem wilt laten klaarkomen. In jouw mond, of ergens anders op jou, of op zijn eigen buik bijvoorbeeld. Als hij zegt dat het hem niet uitmaakt, laat hem dan klaarkomen in zijn mond of ergens op jouw lichaam (borsten, gezicht, buik). Je vriend zal dan wel moeten aangeven wanneer hij bijna klaarkomt zodat je zijjn penis uit jouw mond kan halen. Als jij hem in jouw mond laat klaarkomen, schrik niet als er ineens iets plakkerigs je keel inschiet. Waarschijnlijk is hij klaargekomen.
-Klinkt misschien apart, maar zorg een beetje voor voorspel. Zorg dat jij in ieder geval geen kledingstukken meer voor je borsten hebt, helemaal naakt is nog beter dan heeft je vriend wat om van te genieten. Trek zijn shirt uit, kus of lik hem over zijn hele bovenlichaam, tot je bij het randje van z'n onderbroek bent. Voel even met je hand of zijn penis al hard/stijf is, trek dan langzaam zijn onderbroek uit. Kus alles wat eerst bedekt was met onderbroek, behalve zijn penis. Je kan ondertussen misschien wel langzaam aftrekken, heel zachtjes dat de prioriteit nog echt bij het likken en kussen ligt. Als

Als je zijn penis voor de eerste keer ziet, schrik niet. Hij hoeft niet helemaal in je mond te passen om het te plezieren.

Begin bij alleen de eikel. Als je vriend een voor huid heeft schuif die naar achteren. Zet dan jouw lippen op de plek waar de voor huid nu zit. Gebruik geen tanden, dan is je vriend bij je weg. Ga nu langzaam met je mond in een soort O-vorm glijdend over zijn penis. Pijpen wordt vaak gezien als "zuigen" maar in feite hoef je helemaal niet te zuigen. Met je strakke lippen over zijn penis glijden is al voldoende.
Voor de rest:
-Ga rustig op en neer, zeker als het jouw eerste keer is. Rustig beginnen.
- (misschien persoonlijk ik kan niet zeggen of dit voor iedereeen geldt) Schrik niet als het lang duurt, tijdens mijn eerste blowjob (ik was de ontvanger, mijn vriendin de gever) duurde het 25 min voordat ik klaar kwam.
-Als je mond te klein is of je wilt je vriend zijn penis niet meteen 'deepthroaten', zorg dan dat in ieder geval zijn hele penis nat/glibberig is. Dan kan je met jouw mond/lippen het bovenste deel van de penis bevredigen, en met een hand het onderste deel. De ballen zijn ook een optie, maar werken minder goed. Eén balzak per keer in je mond nemen werkt wel goed.
-Zorg voor afwisseling. Niet de hele tijd dezelfde bewegingen maken. Draai je tong in verschillende richtingen om zijn penis en haal je lippen eens van de eikel om tussendoor zijn ballen of gehele schacht te likken.
-Als hij tijdens de eerste keer niet klaarkomt, dan moet je hem vragen wat er beter kon. Misschien dat hij weer andere persoonlijke voorkeuren heeft.
Dankjewel LeonV,
Hiermee kan ik heel veel en hopelijk mijn schatje heeeel blij maken!!

Reageer