nudisten camping

  • 19 June 2023
  • 7 reacties
  • 1831 Bekeken

Reputatie 5
Badge +3

Dag mensen, 

Mijn ouders zijn van plan om deze zomer met mij en mn broer vrienden op te zoeken op een grote nudistencamping in Frankrijk. Nu ben ik niet preuts,  maar vraag me toch wel af hoe zoiets is. Zijn hier mensen met ervaring?

Hoe vond je het, voelde het niet gek, waren er veel jongeren, gebeurde er wel eens wat, worden er geen foto's gemaakt enzo. En kijken jongens en meisjes dan steeds naar elkaar? Zijn er jongeren hier die dit soort dingen weten?

Liefs Vosje


7 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Sorry, ik kan je niet verder helpen. Ik ben nog nooit op een nudisten camping geweest en dat hoeft van mij ook niet. Maar ik denk wel dat mensen naar elkaar kijken en het volgens mij verboden om foto's te maken. 

Reputatie 1
Badge +1

Hoi @vosje_09,

 

Misschien is dit topoc nuttig?

https://forum.kindertelefoon.nl/seksualiteit-32/waarom-zijn-anderen-nieuwsgierig-of-je-als-puber-veel-al-sperma-produceerd-78320

 

Groetjes, ikkuh.

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Ikkuh , dank je, had ik nog niet gezien. Ik denk wel dat er verschil is tussen nudisten campings en naaktstrandje. En er zullen vast vage types komen, maar ik geloof ook niet alle sterke verhalen die ik lees...

Liefs, Vosje

Reputatie 7
Badge +5

Hé ik ben naturist, ik zou niet anders meer willen, nee er gebeurd niks dat is verboden je wordt dan gelijkt van de camping geknikkerd er lopen ook kinderen rond en foto’s mag je ook niet maken. Als je meer wilt weten hoor ik het wel👍

Reputatie 7
Badge +4

Hoe was het?

 

Groetjes, 

@Ann0 

hallo,

Het is heel fijn als je lui bent, want je stapt uit de tent in het zwembad zegmaar. Foto’s zijn streng verboden, ook als je bijv. alleen de lucht fotografeert, daar daar hoef je je geen zorgen over te maken. Mensen kijken eigenlijk alleen naar je gezicht, maar ik heb nog nooit leeftijdsgenootjes ontmoet op een nudistencamping, misschien is dat dan anders.

Grtjes, gayniksmismee

Reputatie 5
Badge +3

@Ann0  leuk dat je het vraagt. Ik had het graag laten weten, maar het ging uiteindelijk niet door. Ik had me er al een beetje op ingesteld, dus ik vond het ergens ook wel jammer. Misschien gaan we komend jaar.

Liefs Vosje

Reageer