Vraag

Waarom zijn anderen nieuwsgierig of je als puber (veel) al sperma produceerd?

  • 18 June 2023
  • 5 reacties
  • 1343 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Ik ben NU   met stief pa en mijn  halfbroertje op een naturisten camping dit weekend..

Je bent dus bijna altijd naakt. Wel zo lekker met dit warm weer bloot lopen!!! 😜.

We doen met een  groepje   van 12 tiener jongens tussen 11 en 16 j beach volleyball buiten.  Daarna gingen we alle effe  douchen een gratis  frisdrankje drinken samen  aan een tafel.  

Kregen we best intieme vragen afgevuurd van een paar voorbij lopende oudere mannen daar .. wie heeft al sperma, hoevaak kun je klaatkomen  en hoeveel zaad spuiten jullie.?? 

Dit gebeurt bijvoorbeeld ook als ik met de familie naar de sauna gaat.. sommigen  meestal mannen zijn geïnteresseerd hoe ver je in de puberteit bent! Komt ook voor dat iemand vraag hoe groot mijn erectie is? 

Moet je daar op antwoorden en is dit normaal deze nieuwsgierige vragen?.. 

 

 


5 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Hé Alphaboy, lekker man ik kan ook niet wachten om weer naar de naturistencamping te gaan. Die vragen heb ik ook wel eens gehad ook van of ik m’n schaamhaar scheer maar bij mij groeit daar nog helemaal niks en of ik zo even onder de tafel een stijve kon maken en wanneer ik ga douche. Ik heb zijn kop onthouden en ben naar m’n ouders gegaan zij hebben een melding gedaan bij de receptie. Die man is ook van de camping gestuurd.

Dus NEE dat is NIET normaal en ook zeker GEEN antwoord geven. Het zijn vieze oude mannen die het geil vinden om naar jonge jongens te kijken

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Alphaboy,

 

ik kom bijna nooit op een naturistencamping. Het gezin waar ik woon heeft een vakantiehuis in Frankrijk, maar ik ga wel vaak naar het naaktstrand in Nederland en soms in België en in Frankrijk ook wel op vakantie, maar daar zonnen we meestal bloot in de tuin, want de naaktstranden zijn daar wat verder weg van ‘ons’ huis. Naar de leuke naaktstrandjes moet je eigenlijk met de auto, dus ja…

Op het naaktstrand word ik soms ook wel aangesproken door wat vage types.

Meestal komen ze als ik alleen lig te zonnen en mijn broers of vrienden in het water zijn of even naar huis (we wonen in NL op 5-10 minuutjes lopen van het naaktstrand). Zo'n vaag type gaat dan vlakbij me liggen op een handdoek ofzo en dat voelt niet goed.

Kijk als een vader, moeder en kinderen naast me komen liggen heb ik er totaal geen last van, ook niet als die vader gewoon een praatje maakt. Je merkt gauw genoeg wie er ‘andere’ bedoelingen heeft.

Bij zo'n 'vage ga ik dan meestal wel op m'n buik liggen of ik loop naar het water ofzo, maar dan ben ik weer bang dat ze aan mijn spullen gaan zitten. Ik ben wel eens een onderbroek 'kwijtgeraakt’ op het strand en ik heb niet echt gezien dat iemand 'm gepikt had, maar mijn kleren lagen wel door elkaar toen ik terug kwam uit het water bij mijn handdoek.

Het liefste gaan wij daarom in de buurt van bekenden of een gezinnetje zitten op het strand en vragen dan soms of ze onze spullen in de gaten willen houden als we gaan zwemmen. Maar soms is het gewoon niet druk op het strand en kan dat niet.

Eén keertje dat ik weet, was eentje foto's van me aan het maken toen ik zo half sliep, liggend op mijn rug. Mijn broers kwamen er toen net aan (nou ja, ik weet niet hoe lang die gast er al zat, maar ik werd wakker van mijn broers) en die zagen het en hebben die man aangesproken en toen was ie supersnel weg. Het was ook niet iemand die we kenden….

Soms krijg ik ook opmerkingen over mijn piemel, maar das eigenlijk ook alleen als er verder niemand anders bij is of als ik alleen ben met een andere jonge jongen. Mijn slappe is redelijk groot en dan maken ze van die opmerkingen over dat ze m'n stijve ook wel eens willen zien of eraan zitten en stuff, zoals of er veel uitkomt….en of we samen wel eens wat doen.

Zieke gasten zijn het en het is niet normaal, maar gelukkig is dat een uitzondering.

Op de fiets ben ik ook wel eens een tijdje ‘achtervolgd’ door één of andere creep, die zijn lul liet zien. Gelukkig kon ik harder fietsen en heb ik een hele goeie conditie.

Ik heb sinds een tijdje een app op mijn telefoon met een soort SOS knop en dan kan ik gelijk foto's maken, locatie vastleggen en alles doorsturen naar de politie of iemand anders die op mijn SOS lijstje staat, maar als ik bloot ben dan moet ik eerst mijn telefoon uit mijn rugzak pakken en als zo'n creep dat ziet is ie er meestal al tussenuit geknepen voordat ik een goeie foto heb kunnen maken.

De politie kan ook alleen maar iets doen als ze iemand echt betrappen, maar als ze een foto hebben dan kunnen ze zo iemand wel een beetje in de gaten houden, dus of ze meer meldingen krijgen, dus hopelijk helpt het een beetje.

Soms zijn er van die fotografen die dan in een skatepark of op het strand lopen ofzo en dan zeggen dat ze jongens zoeken als fotomodel en dat ik er dan goed uitzie en of het goed is dat ze wat foto's maken van wat trucjes met mijn skateboard. Eerst zei ik dat het wel goed was, maar tegenwoordig zeg ik altijd 'nee, ik hoef niet op de foto en ik zit al bij een modellenbureau’ en dat laatste is wel waar, maar ik heb nog niet zoveel opdrachten gedaan, maar das wel leuk om te doen en het is een echt betrouwbaar bureau.

Dus, ik zou zeggen tegen die gasten die rare vragen stellen dat het ze niks aan gaat.

Het zijn vieze oude mannetjes (ik vind iedereen boven de 30 ofzo al oud), zoals @Aubien al zegt, maar ik ben zo ook wel eens aangesproken door een gast van twintig ofzo, die in zo'n arcade steeds tegen me aanliep, dus ja, idk en ik weet ook niet wat ie echt van plan was….ik bedoel je loopt toch niet per ongeluk 6 x ofzo tegen mij aan  (toevallig met je hand tegen mijn kont of piemel) en zoiets vraag je toch ook niet aan jongen van 14-15…

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

 

Reputatie 2
Badge +1

Thanks goeie antwoorden.. daar kan ik wat mee🙌

Maar het zijn niet allemaal vieze oude mannetjes.. ook wel eens een paar  reacties van 40+ vrouwen.

IK stond in de rij  voor  een ijsje ... kreeg ik zomaar een erectie ik was 14 jaar. Ik hoorde een duits vrouw zeggen erover tegen haar man.. toevallig versta ik Deutsch Sprache de taal 😂

Dus dat mijn stijve Pik voor mijn leeftijd lang  was  🍆(18 cm) Ik moest lachen toen ze zei jij hebt maar een kleintje en dat was ook zo.. je zag bijna niks onder zijn dikke buik. 😁.  Ik reageerde met een SMILE Danke schon. Stond ze effe perplexed. Met een 😉 antwoorde ze netjes.. Hoe oud ben je jongen ik antwoord terug... ik ben veel  te oud voor je maar jij bent al man  genoeg voor  geslachtsgemeenschap. Ik heb wel een dochter van 16 jaar je bent zo knackig lekker. Weet zeker dat ze interesse heeft in jou. Kennis gemaakt heb ik haar snel gefixt. Ze had mij  dan ontmaagd. Een mooi ervaring op een bloot camping. 

Reputatie 7
Badge +4

Ik vind het best raar dat een oudere vrouw jouw lekker noemt in het bijzijn van haar man en dan zeg:'je mag wel neuken met m'n dochter.' 

Reputatie 2
Badge +1

Ik vind het best raar dat een oudere vrouw zegt'je mag wel neuken met m'n dochter.' 

 

Ze zei niet neuken dat maakt jij ervan.. maar zo van date met mijn dochter  en doe je ding mijn zegen heb je ! 😉

Ze waren  nudisten.. zijn open mensen vooral met sex en bloot  ook in bijzijn van anderen..  schamen zich dus nergens voor!  Naturisten zijn meer bezig met  naakt lopen dat is het verschil. 

Ze hadden een grote camper en daar deden we het. Haar vader en moeder zaten vóór aan een tafeltje spelletje te kaarten 

 

( deel van de tekst verwijderd vanwege regel 6. Topics en reacties die als doel hebben om seksueel opgewonden te raken. Topics over het delen van seksuele fantasieën of het tot in detail delen van seksuele ervaringen zijn dan ook niet toegestaan. )

 

Reageer