Nudisme/Naturisme

  • 30 December 2023
  • 9 reacties
  • 660 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Zijn er mensen vaak naakt thuis, buiten op een naaktstrand of zelfs naar een Camping? Ik wil graag je ervaring horen hierover. Bijv, is het ongemakkelijk, wat gebeurd als je een erectie krijgt, of wat is het eerste wat je doet als je thuis komt. Ben heel erg benieuwd laat je ervaring hieronder weten. 

 

CG | ChillGun

 

Ps: Gelukkig nieuwjaar.

 


9 reacties

Ik loop wel ja naakt zelf ik vind het af en toe gwn wel fijn maar ik weet niet of ik het ook buiten bijvoorbeeld zou doen want ik doe het alleen af en toe op mijn kamer of onder een deken

Reputatie 3
Badge +2

Ben je een jongen of meid want als je naakt onder een deken ligt kriebelt het dan ni aan je pussy?

En masturbeert je ook naakt?

Reputatie 7
Badge +5

@ChillGun Ja ik ben nudist/naturist ik ga elke zomer met m’n fam naar een naturistencamping en naaktstranden en naar een wellness. En nee het is niet ongemakkelijk. Ik krijg niet snel een erectie omdat ik het gewend ben en bloot/naakt is bij ons thuis heel normaal. Als ik thuis kom bv van school en ik hoef nergens meer naartoe dan gaan gelijk al m’n kleren uit. Nu staat de verwarming ook lekker aan en ben nu ook naakt. Onze tuin is helemaal beschut en in de zomer kan als ik wil door de hele tuin naakt rennen en springen zonder dat iemand ons ziet. Het is echt heel lekker en geeft een vrij gevoel 

 

Reputatie 1
Badge

@Aubien 

 

Oké en bijvoorbeeld als er onverwachts iemand langskomt bijv een geloofsovertuiger of de postbezorger wat gebeurd er dan?

 

CG 

 

Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon.

Reputatie 7
Badge +5

@Aubien ?

@ChillGun een postbezorger of een heiligekoe kom er bij ons niet in dus blijf ik gewoon naakt. Als m’n opa’s en oma’s langs komen blijf ik ook naakt, bij een oom en tante blijf ik ook naakt de rest van mn ooms en tantes niet ook niet bij vrienden van mn ouders. Het ligt er dus aan wie langs komt en 2 beste vrienden van mij weten dat ik naturist ben en zij zijn het inmiddels ook gewend hier en die kleden zich ook hier uit 

Reputatie 4
Badge +1

@ChillGun Een idee is misschien om een badjas bij de deur te hangen en als er iemand komt kan je die nog even snel aan doen.

Reputatie 1
Badge

@Anoniemmeid13 
Ik ben zelf niet naakt thuis @Aubien wel. Maar dankjewel voor de opmerking.

Reputatie 1
Badge

@Aubien 


Heel erg bedankt dat je je ervaring deelt met mij. Dankjewel

 

CG

Reputatie 7
Badge +5

@Aubien


Heel erg bedankt dat je je ervaring deelt met mij. Dankjewel

 

CG

@ChillGun graag gedaan als je meer wil weten zie ik het wel

Reageer