Vraag

nudes gestuurd😭

  • 12 August 2020
  • 8 reacties
  • 1018 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi.. Er is een jongen die ging mij een paar dagen geleden appen hij is heel aardig en deed heel lief tegen me.. Maar later vroeg hij om nudes.. Omdat hij soo lief tegen me was wat nooit iemand anders heeft gedaan durfde ik geen nee te zegen imdat ik hem niet kwijt wil... Dus ik heb nides gestuurd.. Ik wil dit eigenlijk helemaal nieet maar ik durf geen nee te zegen.. Ik ben er ook achtergekomen dat als je op de home knop drukt zie je alles wat je open hebt staan en als je dan een screenshot maakt kan niemand dat zien.. Ik ben bang dat hij screenshots heeft gemaakt maar ook weer niet.. Hij vertrouwd me en zij dat hij zelf misbruikt is geweest.. Maar alsnog vind ik het niet chill dat ik nudes heb gestuurd..  Ik voel me echt slecht en fies.. Maar ik weet dat het me eigenschuld is maar ik durf gewoon geen nee te zegen.. Ik weet niet wat ik moet doen..


8 reacties

Als hij na een paar dagen al vraagt om naaktfoto's, zou het dan kunnen zijn dat hij het alleen daarvoor doet? Dat gevoel krijg ik een beetje van dit verhaal, vooral omdat hij ook zegt dat hij zelf misbruikt is. Dit kan natuurlijk zo zijn, maar hij kan het ook gewoon als truc gebruiken om jouw twijfels weg te nemen en je over te halen. 

Er zijn inderdaad genoeg manier om nudes op te slaan. Dat is ook waarom het zo link is. De ontvanger (of onderschepper) kan deze foto bijv delen of jou ermee chanteren. Na het versturen ben je de controle over die foto kwijt.

Als jij nou ook het gevoel hebt/krijgt dat deze guy alleen maar uit is op foto's. Zou ik hem gewoon heel snel blokkeren. Als hij je gaat chanteren, gewoon negeren.

Als je nou wel verder gaat met deze jongen en hij vraagt er nog een keer naar, zeg je gewoon dat je spijt hebt van de vorige keer en dat je je er niet goed bij voelt. Als hij dat niet respecteert is het sws een eikel waar je echt niet langer mee wilt praten.

 

Als ik het goed heb gelezen ken je deze jongen niet persoonlijk. Het is dus niet zo dat hij het bijvoorbeeld kan verspreiden onder je klasgenoten ofzo. Dus ik me nu nog niet zo druk maken, tenzij daar aanleiding voor is natuurlijk. Dan is het misschien verstandig om dit met iemand te delen, bijvoorbeeld je ouders, mentor of ander vertrouwenspersoon op school. Zij kunnen je dan helpen en adviseren.

 

Groetjess:kissing_heart:

Reputatie 7
Badge +5

Ik weet niet of het verstandig is wat ik zeg, maar je kunt ook nudes aan hem vragen. Zou hij iets met die foto’s van jou doen dan heb je nog altijd zijn nudes achter de hand

Heb ik ook

Maar ik heb verwijderd want het is ook strafbaar om dat in je galerij te hebben 

Reputatie 7
Badge +5

Klopt maar wat wil je anders?

Doe dit niet meer als hij er om vraagt blok of VERWEIDER het account metten doe dit nii meer tot dat je 17 bent

Het best is geen te sturen tenzij je een relatie hebt en deze al een hele periode gaande is omdat je nooit zeker bent wie je tegenover je hebt alsook kan je een relatie hebben en foto's sturen terwijl het misschien morgen gedaan is. Heb je een relatie en deze is al een paar maanden bezig dan is er meer zekerheid omdat het geen 1 dag liefde is en je weet dat het serieus is.

Doe dit niet meer als hij er om vraagt blok of VERWEIDER het account metten doe dit nii meer tot dat je 17 bent

Is 17 de magische grens waarop het wel verstandig is??

Mijn advies zou zijn om het gewoon nooit te doen.

Reageer