Skip to main content

Hallo,

 

Wat vinden jullie een beetje een normale leeftijd om jezelf te scheren als jongen en waar? 

Zou je je benen scheren als jongen? 

Heyy,

Er zit naar mijn mening geen leeftijd verbonden aan wanneer je jezelf kan scheren en iedereen is daar op zijn of haar eigen moment aan toe. De een krijgt nou eenmaal eerder haargroei dan de ander en het is maar net wat jij het liefst wel of niet weghaalt. 

Als je je beenhaar weg wilt halen is dat ook prima hoor je moet gewoon doen wat voor jou goed voelt! :)

Groetjess, ItsJustMe 


Hallo.

 

 

Ik ben zelf al 14 jaar en ik scheer probeer even naar een first shaving scheerapparaat dat lijkt beetje op een tondeuse maar is voor je gezicht. En probeer als je er last van heb eerst beetje er over te praten met je ouders waarneer en met wat je het wilt doen en benen scheren moet je zelf kiezen je moet doen wat je zelf fijn vind omdat anders word je er ook niet blij van. 


Ik scheer zelf ook en overleg  met jouw ouders met overleg kom je verder dan er  niet over te hebben en ik scheer zelf mijn benen niet omdat dan groeit het sneller terug en meer. 


Ik vind t hygiënisch om je schaamhaar(bij je pik en ballen) elke week te scheren (elke 2 weken kan ook) je oksels scheer ik zelf heel weinig omdat ik t ook wel mannelijk vind om beetje okselhaar te hebben. Bernhard niet scheren das raar 


Hoii ik scheer mn snor en baard wel ben 14 vind het gewoon verzorgder

soms ook schaamhaar en balhaar 

benen niet vind ik wel leuk staan


Er staat niet echt een leeftijd op, als het er zit en je wilt het weg hebben: doen zou ik zeggen. Bij mij persoonlijk knipte ik m’n schaam op mijn 10 en rond mijn 12 begon ik met het scheren van ballen en schaamstreek. Momenteel (16) scheer ik:oksel, schaam, ballen, gezicht en bilspleet. Armen en benen doe ik persoonlijk niet, omdat ik denk dat ik persoonlijk dat niet echt fijn zal vinden. Ik kan natuurlijk hierop niet het beste advies geven, maar ik kan je wel mijn ervaring geven en hoe ik het doe….


Waarom zou je schaamhaar scheren. Eerst wilt iedereen schaamhaar en dan heb je dat en dan ga je het weg scheren.


Waarom zou je schaamhaar scheren. Eerst wilt iedereen schaamhaar en dan heb je dat en dan ga je het weg scheren.


Ten eerste is het iedereen zijn persoonlijke keuze. Ten tweede dit heeft vooral met modeverschijnsels en cultuur te maken. 


Waarom zou je schaamhaar scheren. Eerst wilt iedereen schaamhaar en dan heb je dat en dan ga je het weg scheren.

Ik heb persoonlijk nog nooit schaamhaar gewild maar bedankt voor je mening!


Hey, ik zou zeggen, doe dit soort dingen gewoon lekker zoals je het zelf wilt. Maakt niet uit wat anderen vinden, dit maak je lekker zelf uit. Ook wanneer en wat je scheert. 

Liefs Tover xxx


Hangt er ook van af welke kleur haar je hebt, licht valt minder op dan donker. 

 


Reageer