Ik ben een jongen van 17 jaar en heb nog nooit afgetrokken. Zijn er meer jongens of is dit raar??
Vast en zeker zijn die er, maar ik in ieder geval niet hahaha
Iets van 90% van alle jongens rond de 18 doet aan aftrekken. Dus ja, jongens die het nooit doen bestaan wel maar je bent wel in de minderheid. Ikzelf ken geen jongens die zich nooit aftrekken.
Ah oké, helaas. Ik heb er nog gwn geen behoefte aan denk ik
Zelf niet wel, maar het is niet 'raar' als je niet doet..
Â
Weet je ook waarom je het nooit hebt gedaan?
Heyy,
Je zal vast niet de enige zijn die niet aftrekt, maar de meeste jongens van jouw leeftijd doen dat wel. Maar als je er geen behoefte aan hebt is dat natuurlijk prima dat moet je helemaal zelf weten! :)
Groetjess, ItsJustMe
Maar krijg je dan geen natte droom als je nooit aftrekt? En heb je dan niet heel vaak en stijve? Of heeft je lichaam er ook geen behoefte aan? Asekseuele mensen bestaan hoor. Daaris de A in LGBTIQAP+ van.
​
Ik ben een jongen van 17 jaar en heb nog nooit afgetrokken. Zijn er meer jongens of is dit raar??
Dat is wel een hele prestatie! Mag je trots op zijn. Ik trek zelf ook niet af. Goed om te zien dat er ook mensen zijn die het ook niet doen
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.