nood aan seks

  • 16 April 2014
  • 11 reacties
  • 1060 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hallo allemaal, ik ben 13 jaar oud en ben een jongen.
ik denk ongeloofelijk veel aan seks. soms noem ik mezelf wel "oversekst" . ik heb het al heel lang ( 1 a 2 jaar) nu wil ik het aleen maar doen. aleen de meeste mensen zeggen: het minimum is 16, ik vind dat iedereen zijn eigen mening daarover heeft, maar ik wil het zo graag doen. aleen wat moet ik hieraan doen ? wachten ? (dat zou iedereen zeggen) maar is er echt geen andere mogelijkheid ?. of kan iemand wat uitleg geven. ben nogal wanhoopig

11 reacties

doe het met je rechter hand
Ik heb precies hetzelfde als wat jij doormaakt maar wat wil je er aan doen het is de puberteit je bent op het moment enorm geil maar dat gaat als het goed is voorbij ik ben nu al een maand ofzo ****ing geil in iedergeval je hebt altijd nog je mobiel en je rechterhand
Ik wil ook seks maar weet niemand waarmee ik het kan doen
me too ik heb zelf een topic gemaakt ben je een jongen of een meisje ?
dus wat jullie zoeken us een meisje hier die zegt ja ik ben naar hetzelfde opzoek ofwat???
Hoi,

Ik weet wat je voelt. En volgens mij is het heel normaal. Toen ik 11 was dacht ik elke dag als ik uit school kwam nergens anders meer aan. Zoals panchito zegt is daar één oplossing voor: De rechterhand. Als je klaar bent is de drang voor een poos weg. Ik ben nu wat ouder en kan je zeggen dat het langzaam wat af zal nemen. Je bent niet oversekst jongen. Het hoort er gewoon bij. Geniet er van.
bedankt voor de uitleg nique
Ik ben een jongen van 13 jaar victor
Ik heb opknoop en ben meisje kom sen keer op chat
welke chat bedoel je lolxx?
Reputatie 3
Badge +3

ik ben een meisje 14 en ik heb dit zelf wat minder maar ik denk wel dat het heel normaal is

Reageer