Vraag

nog nooit verliefd

  • 26 April 2023
  • 4 reacties
  • 122 Bekeken

Badge

hoi, ik ben een meisje bijna 14 jaar.

ik heb nog nooit een vriendje gehad(ik ben ook nog nooit verliefd geweest)

is dat erg?

en hoe voelt dat?


4 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Nee joh is niet erg! Meestal vind je iemand wel knap, is dat bij jou ook zo? Als dat niet zo is, zou je eventueel Asekueel kunnen zijn. Dat betekent dat je geen liefdesgevoelens hebt voor iemand. Als ik het goed zeg, zoek maar even op als je benieuwd bent! Maar probeer dat zelf uit te zoeken en niet een sticker aan te plakken omdat je dat ziet op google ofzo. Je bent wie je bent❤️

 

Het geeft een fijn gevoel maar ook verwarrend. Het kan ook super verdrietig worden als diegene jou bijvoorbeeld niet leuk vindt ofzo. Vaak als mensen verliefd zijn gaan mensen proberen contact te zoeken met die persoon. Het zijn dus eigenlijk alle gevoelens bij elkaar haha

Het is helemaal nier raar hoor dat je nog geen vriendje hebt gehad, er zijn wel meer meiden en jongens die op hun 14de nog niemand hadden, helemaal niks mis mee.

Als je verliefd bent op iemand of iemand leuker vind dan leuk haha dan voel je je vaak heel vrolijk en blij en je kunt een apart gevoel in je lijf hebben.

Geen zorgen joh het komt vanzelf wel een keertje.

Hey,

Ik ben ook nog nooit verliefd geweest, dus lijkt me wel normaal. Mijn broertje daarin tegen is nu 11 en heeft al 8 keer verkering gehad. Dat vind ik niet normaal.😅

Adios!

Badge

Ik ben 16 en heb ook nog nooit een vriendje gehad 

Reageer