Skip to main content
Vraag

Nog nooit Sex gehad, help?

• June 22, 2025
  • 3 reacties
  • 254 Bekeken

Hoi! Ik wist niet hoe ik dit aan iemand kan vragen, dus doe het het liefst aan gewoon mensen van mijn leeftijd op dit forum. Ik ben 16 jaar, en een jongen. Ik heb dus zegmaar nog nooit sex gehad, of überhaupt een relatie. ( ook nog niet de eerste kus ). Ik ben sowieso niet populair in school, en word gezien als een * npc *.  Maar al me vrienden en mensen om me heen zijn 15 en die hebben al een kisscount van 10 ofzo en al 1-2 keer sex gehad. Ik wil ook graag gewoon met meiden kussen en sex, wat moet ik doen?

3 reacties

• June 22, 2025

Laat je vooral niet opjagen door andere jongens en hun kiss- en sekscounts. Ieder heeft zn eigen snelheid in die dingen. Tis geen wedstrijd om ter eerst ontmaagd te worden! 

Om een relatie te zoeken moet je vriend(inn)en hebben, die vind je missch op school maar eerder in de buurt waar je woont, in een hobbyclub, sportclub of bij een party, bij de scouting, zo van die sociale dingen. Omdat mensen daar al sws een gezamelijke hobby of sport hebben en je mekaar in lossere omstandigheden ziet. 

Nooit opgeven! 

Mvdb
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • June 23, 2025

Hey, 

doe het op je eigen tempo en laat je inderdaad niet opjagen door wat je vrienden allemaal al hebben gedaan. Wacht op de goede persoon om ontmaagd te worden het is namelijk niet niks. Oja en het belangrijkste weet dat je niet de enige bent, ikzelf ben namelijk een meid van 17 en heb nog nooit gezoend of seks gehad en veel van mijn vriendinnen ook niet. Iedereen doet het op zijn of haar eigen tempo en daar is geen goed of fout in.

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+6

Niet alles wat je vrienden zeggen is waar, hè! En het gebeurd als jij en degene met wie het doet er aan toe is! 

Liefs