Vraag

nog nooit seks gehad

  • 22 August 2020
  • 3 reacties
  • 162 Bekeken

Reputatie 1
Badge

ik ben een jongen van 13 en heb nog geen seks gehad ik weet ook niet hoe het moet enzo dus kan iemand mij tips geven


3 reacties

Heyy

Er bestaat niet echt een handleiding voor. Dat is net wat jullie willen, hard of zacht, snel of langzaam, etc…

Voor derest, geen idee, sorry, heb zelf nog geen seks gehad dus ik kan je niet echt helpen.

Groetjs

Er bestaat niet iets als een handleiding ofzo. Maar gewoon er in gaan 

Hii

Om eerlijk te zijn zou ik zeggen dat dertien nog wat te jong is om seksueel actief te zijn. Maar hier zijn wat tips. 
 

Het cliché is natuurlijk dat communicatie het alles belangrijkste is. Maar wat houd dit in? Dit kan inhouden dat je je partner verteld wat jij prettig vind en wat jij niet fijn vind. Het is verstandig om dingen al van te voren bespreken, vooral in een relatie. Ook in verband met voorbehoedsmiddelen. Ten tweede kan het ook beteken dat je naar je partner luistert. Geen nee, betekent niet altijd een ja. Seks is iets waar respect voor de ander bij nodig  is. 
 

Nog een tip. Meisjes komen vaak niet klaar door penetratie. Vind haar clitoris en als je die gevonden hebt ga er dan NIET overheen met 120 km/u. Behalve als ze het vraagt natuurlijk. Het is gevoelig en doet soms  pijn. Zelfde geld voor penetratie. Snel en hard  is niet altijd fijn. Als je wilt dat ik niet meer kan lopen na de seks, dan hak je mijn benen er maar af. 

 

That’s it.
 

 

Reageer