Vraag

Nog nooit een natte droom gehad

  • 13 October 2022
  • 8 reacties
  • 398 Bekeken

Badge

Hallootjes iedereen!

Ik heb een vraag ik ben 15 jaar en sinds men 12 trek ik vaak af en ik heb al enkele jaren ondertussen sperma maar voor zover ik weet heb ik nog ´ooit een natte droom gehad. Dus ik vroeg mij af is dit normaal en hoe kan ik ervoor zorgen dat ik wel vruchtbaar word of ben ik dat al?

Groetjes!


8 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Hoi @Dirkie ik ben 15 en ruk ook als rond 11 12 jaar en ik heb ook nog nooit een natte droom gehad.

maar je krijgt volgens mij alleen een natte droom als je lang niet gerukt hebt want je sperma moet er ooit uit want er wordt elke keer meer aangemaakt.

en je bent waarschijnlijk al vruchtbaar wordt je denk ik al op een vroeger leeftijd is mis bij iedereen anders maar ik denk dat je het al bent en een natte droom heeft niks te maken met of je wel of niet vruchtbaar bent. Ik hoop dat dit hielp groetjes.

Reputatie 4
Badge +3

Iedereen heeft een natte droom gehad maar sommige veel maar sommige zo weinig dat je na je wakker wordt niets merk

Hoi. Hier staat alles goed uitgelegd, zo te lezen hoef je je geen enkele zorg te maken :) 

https://mens-en-gezondheid.infonu.nl/diversen/178060-een-natte-droom-waarom-heb-ik-dat.html

Sanny xxxx

Reputatie 5
Badge +4

de één heeft wel een natte droom, de ander niet. volkomen normaal

Badge

Hoi. Hier staat alles goed uitgelegd, zo te lezen hoef je je geen enkele zorg te maken :) 

https://mens-en-gezondheid.infonu.nl/diversen/178060-een-natte-droom-waarom-heb-ik-dat.html

Sanny xxxx

Dankje!

Badge

de één heeft wel een natte droom, de ander niet. volkomen normaal

Dankje!

Badge

Iedereen heeft een natte droom gehad maar sommige veel maar sommige zo weinig dat je na je wakker wordt niets merk

Dankje!

Badge

Hoi @Dirkie ik ben 15 en ruk ook als rond 11 12 jaar en ik heb ook nog nooit een natte droom gehad.

maar je krijgt volgens mij alleen een natte droom als je lang niet gerukt hebt want je sperma moet er ooit uit want er wordt elke keer meer aangemaakt.

en je bent waarschijnlijk al vruchtbaar wordt je denk ik al op een vroeger leeftijd is mis bij iedereen anders maar ik denk dat je het al bent en een natte droom heeft niks te maken met of je wel of niet vruchtbaar bent. Ik hoop dat dit hielp groetjes.

Dankie!

Reageer