Vraag

nog meisjes die het geil vinden om te plassen in een zwembadhokje ?

  • 25 June 2023
  • 18 reacties
  • 4544 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Aan de meisjes die het geil vinden om in een zwembadhokje te plassen enkele vragen :

Hoe oud ben je ?

Plassen jullie in een zwembadhokje in je bikini of bikini opzij ?

plassen jullie in een zwembadhokje op het bankje of op de grond ?

Leggen jullie in een zwembadhokje een handdoek op de grond om op te plassen ?

Plassen jullie enkel als jullie alleen zijn in een zwembadhokje of ook samen met bff en plassen jullie dan allebei ?

Vingeren jullie ook in een zwembadhokje als jullie daar plassen ?

Als jullie samen in een zwembadhokje plassen met jullie bff vingeren jullie dan ook elkaar of  enkel jezelf of hebben jullie dan seks met elkaar ?

Kuis je na het plassen in een zwembadhokje alles op met een handdoek of vertrekken jullie gewoon en laten jullie de plas liggen ?

Voelen jullie je schuldig achteraf  nadat jullie in een zwembadhokje hebben geplast ?

Dt waren mijn vragen ik zal ze zometeen zelf ook even beantwoorden.

 


18 reacties

Hoe oud ben je ? 13

Plassen jullie in een zwembadhokje in je bikini of bikini opzij ? In mijn bikini

plassen jullie in een zwembadhokje op het bankje of op de grond ? Allebei al gedaan meestal op de grond

Leggen jullie in een zwembadhokje een handdoek op de grond om op te plassen ? Ja de handdoek waar ik mee afgedroogd ben

Plassen jullie enkel als jullie alleen zijn in een zwembadhokje of ook samen met bff en plassen jullie dan allebei ? Ook samen en plassen dan allebei

Vingeren jullie ook in een zwembadhokje als jullie daar plassen ? Ja altijd

Als jullie samen in een zwembadhokje plassen met jullie bff vingeren jullie dan ook elkaar of  enkel jezelf of hebben jullie dan seks met elkaar ? Seks met elkaar

Kuis je na het plassen in een zwembadhokje alles op met een handdoek of vertrekken jullie gewoon en laten jullie de plas liggen ? Opkuisen met handdoek

Voelen jullie je schuldig achteraf  nadat jullie in een zwembadhokje hebben geplast ? Na het klaarkomen wel een beetje maar als ik geil ben totaal niet

Reputatie 1
Badge

Aan de meisjes die het geil vinden om in een zwembadhokje te plassen enkele vragen :

Ik heb het pas voor het eerst gedaan. Vind het geil

Hoe oud ben je ? 12

Plassen jullie in een zwembadhokje in je bikini of bikini opzij ? In badpak

plassen jullie in een zwembadhokje op het bankje of op de grond ? Ik sta tegen de muur Leggen jullie in een zwembadhokje een handdoek op de grond om op te plassen ? Nee

Plassen jullie enkel als jullie alleen zijn in een zwembadhokje of ook samen met bff en plassen jullie dan allebei ? Alleen, met BFF heb ik nog niet geprobeerd. Ga ik wel een keer doen denk ik

Vingeren jullie ook in een zwembadhokje als jullie daar plassen ? Nee

Als jullie samen in een zwembadhokje plassen met jullie bff vingeren jullie dan ook elkaar of  enkel jezelf of hebben jullie dan seks met elkaar ? Alle twee niet

Kuis je na het plassen in een zwembadhokje alles op met een handdoek of vertrekken jullie gewoon en laten jullie de plas liggen ? Ik heb het laten liggen

Voelen jullie je schuldig achteraf  nadat jullie in een zwembadhokje hebben geplast ? Nee

Dt waren mijn vragen ik zal ze zometeen zelf ook even beantwoorden.

 

 

@SamENRosi Heb je dan gewoon met je kutje tegen de muur aan geplast ? Heb ik zelf nog nooit geprobeerd maar lijkt mij ook wel leuk.

Reputatie 3
Badge +1

@Tweety  schreef: ben ik echt de enige die dit doet ?

Hey lieve Tweety! je bent zeker niet de enige maar ik denk dat de meeste meisjes en jongens die dit doen  niet op het kfoon forum zijn! Ik doe het ook niet zo vaak want ik plas meestal ik het zwembad zelf

Hoe oud ben je ? 14

Plassen jullie in een zwembadhokje in je bikini of bikini opzij ? allebei gedaan

plassen jullie in een zwembadhokje op het bankje of op de grond ? zittend op bankje en staand op de grond

Leggen jullie in een zwembadhokje een handdoek op de grond om op te plassen ? nee

Plassen jullie enkel als jullie alleen zijn in een zwembadhokje of ook samen met bff en plassen jullie dan allebei ? maar 2x met bff samen geplast super geil

Vingeren jullie ook in een zwembadhokje als jullie daar plassen ? ja 1x gedaan

Als jullie samen in een zwembadhokje plassen met jullie bff vingeren jullie dan ook elkaar of  enkel jezelf of hebben jullie dan seks met elkaar ? 1x elkaar vingeren

Kuis je na het plassen in een zwembadhokje alles op met een handdoek of vertrekken jullie gewoon en laten jullie de plas liggen ? laat plas liggen vloer is toch wel nat

Voelen jullie je schuldig achteraf  nadat jullie in een zwembadhokje hebben geplast ? achteraf wel een beetje omdat andere meisjes dan met dr voeten in mijn plas staan

Reputatie 4
Badge +2

wat een aparte post, waarom zou je dit vragen?  nee ik doe dit niet 

 

Bericht aangepast door De Kindertelefoon i.v.m. forumregel 2

Reputatie 7
Badge +4

Hoi maar dan maak je het daar toch vies ?  Ik vind het in elk geval niet echt heel gewoon zeg maar.

Groetjes Maiskolfje

Door dit soort posts besef ik me dat ik beter niet meer kan zwemmen.  Het is toch hartstikke vies als mensen in je urine staan?

Reputatie 1
Badge

@SamENRosi Heb je dan gewoon met je kutje tegen de muur aan geplast ? Heb ik zelf nog nooit geprobeerd maar lijkt mij ook wel leuk.

Ja. Het is ook heel leuk! Als ik zondag weer ga zwemmen ga ik het weer doen. Er is alleen een nadeel, we doen thuis ons badpak aan dus ik kan niet na het plassen in het water springen.

Reputatie 3
Badge +1


@Maiskolfje en @Mimo : jullie hebben wel gelijk: plas op de vloer achter laten is eigenlijk aso en ik schaam me ook achteraf wel maar als ik in een super geile bui ben denk ik daar niet aan sorry 😞 is helemaal fout

plassen jullie wel in het zwembad in het water bedoel ik of onder de douche?

@GabiGirl Ik volg je uitleg helemaal maar idd in een geile bui doe je nu eenmaal deze dingen als je van plassen en plasseks houd daarom dat ik meestal op mijn handdoek plas zo heeft niemand anders er last van en kan ik het toch stiekem blijven doen want is zo lekker en geil en is net even geil op een handdoek als op de vloer hoor probeer het volgende keer maar eens.

@SamENRosi  Ik doe het meestal na het zwemmen in mijn natte badpak of bikini maar heb het ook al droog gedaan voor ik in het zwembad ging niemand die het merkt hoor droogt vrijwel meteen weer op zodat je er niks van ziet. Tip donkere bikini of badpak dragen dan zie je er totaal niks van als je er droog in plast net als in een donkere jeans of donkere onderbroek.

Reputatie 2
Badge +1

Aan de meisjes die het geil vinden om in een zwembadhokje te plassen enkele vragen :

Hoe oud ben je ?

Plassen jullie in een zwembadhokje in je bikini of bikini opzij ?

plassen jullie in een zwembadhokje op het bankje of op de grond ?

Leggen jullie in een zwembadhokje een handdoek op de grond om op te plassen ?

Plassen jullie enkel als jullie alleen zijn in een zwembadhokje of ook samen met bff en plassen jullie dan allebei ?

Vingeren jullie ook in een zwembadhokje als jullie daar plassen ?

Als jullie samen in een zwembadhokje plassen met jullie bff vingeren jullie dan ook elkaar of  enkel jezelf of hebben jullie dan seks met elkaar ?

Kuis je na het plassen in een zwembadhokje alles op met een handdoek of vertrekken jullie gewoon en laten jullie de plas liggen ?

Voelen jullie je schuldig achteraf  nadat jullie in een zwembadhokje hebben geplast ?

Dt waren mijn vragen ik zal ze zometeen zelf ook even beantwoorden.

 

Hoi ik ben jongen mag eigelijk niet reageren maar doe het toch

 

Als ik in het hokje ben plas ik ook altijd 

Ik doe het in me onderbroek en soms in me handoek en  ik trek me ook af want ik heb dan allemaal geile meiden gezien

Maar ik vind niet heel raar want jongens doen dit ook

@Jongen.van.15.  Inderdaad zalig om in het zwembadhokje in je bikini of onderbroek te plassen of op je handdoek en nog geiler als een jongen dat doet had misschien beter een topic gemaakt over plassen in het algemeen voor jongens en meisjes ik vind plassen echt geil ook bij jongens.

Reputatie 1
Badge

Aan de meisjes die het geil vinden om in een zwembadhokje te plassen enkele vragen :

Hoe oud ben je ? 14

Plassen jullie in een zwembadhokje in je bikini of bikini opzij ? Bikini opzij of uit

plassen jullie in een zwembadhokje op het bankje of op de grond ? Op de grond maar ik doe het eigenlijk nooit want ben bang dat mensen het door hebben

Leggen jullie in een zwembadhokje een handdoek op de grond om op te plassen ? Nee

Plassen jullie enkel als jullie alleen zijn in een zwembadhokje of ook samen met bff en plassen jullie dan allebei ? Alleen

Vingeren jullie ook in een zwembadhokje als jullie daar plassen ? Ja

Als jullie samen in een zwembadhokje plassen met jullie bff vingeren jullie dan ook elkaar of  enkel jezelf of hebben jullie dan seks met elkaar ? Heb 1 keer met een vriendin gedaan

Kuis je na het plassen in een zwembadhokje alles op met een handdoek of vertrekken jullie gewoon en laten jullie de plas liggen ? Ik probeer het altijd op te ruimen

Voelen jullie je schuldig achteraf  nadat jullie in een zwembadhokje hebben geplast ? Ja best wel daarom probeer ik het altijd zo goed mogelijk op te ruimen :p

Dt waren mijn vragen ik zal ze zometeen zelf ook even beantwoorden.

 

 

Badge

Aan de meisjes die het geil vinden om in een zwembadhokje te plassen enkele vragen :

Hoe oud ben je ? 14 jaar

Plassen jullie in een zwembadhokje in je bikini of bikini opzij ? Heb beiden al gedaan.

plassen jullie in een zwembadhokje op het bankje of op de grond ? Meestal ga ik zitten op het bankje en plas ik dan op de grond en op mijn voetjes.

Leggen jullie in een zwembadhokje een handdoek op de grond om op te plassen ? Neen want die handdoek heb ik nadien nog nodig om de plas van mijn voetjes af te drogen 😉

Plassen jullie enkel als jullie alleen zijn in een zwembadhokje of ook samen met bff en plassen jullie dan allebei ? Heb één keer samen met BFF gedaan en dan op elkaars voetjes geplast.

Vingeren jullie ook in een zwembadhokje als jullie daar plassen ? Af en toe wel ja.

Als jullie samen in een zwembadhokje plassen met jullie bff vingeren jullie dan ook elkaar of  enkel jezelf of hebben jullie dan seks met elkaar ? Neen enkel alleen gevingerd.

Kuis je na het plassen in een zwembadhokje alles op met een handdoek of vertrekken jullie gewoon en laten jullie de plas liggen ? Gewoon laten liggen, gaat zo een afvoerputje in.

Voelen jullie je schuldig achteraf  nadat jullie in een zwembadhokje hebben geplast ? Nope

Dt waren mijn vragen ik zal ze zometeen zelf ook even beantwoorden.

 

 

Reputatie 2
Badge +1

Aan de meisjes die het geil vinden om in een zwembadhokje te plassen enkele vragen :

Hoe oud ben je ? 12 

Plassen jullie in een zwembadhokje in je bikini of bikini opzij ? bikini uit 

plassen jullie in een zwembadhokje op het bankje of op de grond ? allebij

Leggen jullie in een zwembadhokje een handdoek op de grond om op te plassen ? ja

Plassen jullie enkel als jullie alleen zijn in een zwembadhokje of ook samen met bff en plassen jullie dan allebei ? aleen

Vingeren jullie ook in een zwembadhokje als jullie daar plassen ? ja

Als jullie samen in een zwembadhokje plassen met jullie bff vingeren jullie dan ook elkaar of  enkel jezelf of hebben jullie dan seks met elkaar ? aleennnnnnnnnn

Kuis je na het plassen in een zwembadhokje alles op met een handdoek of vertrekken jullie gewoon en laten jullie de plas liggen ? laten liggen 

Voelen jullie je schuldig achteraf  nadat jullie in een zwembadhokje hebben geplast ? ja soort van 

Dt waren mijn vragen ik zal ze zometeen zelf ook even beantwoorden. oke

Reputatie 7
Badge +4

Euum ik krijg nu de nijging om nooit meer te gaan zwemmen

Reputatie 3
Badge +3

Ermmm wtf al de antwoorden zijn ja en plassen in een omkleed hokje is echt super raar ik krijg hiervan echt neigingen om nooit meer in een zwembad te zwemmen 

Reageer