Skip to main content

Hallo! Ik ben een 16 jarige meisje en heb nog niks gedaan (Zoenen, vriendje hebben enzovoort) ik vind dat echt jammer. Ik zou graag dat soort dingen willen doen, maar ik wil dat doen met iemand die ik echt leuk vind en dat heb ik nog niet gehad. Helaas zijn er geen leuke jongens op mijn school (ben allemaal ouder dan ze) en kom ik veder niet zo veel buiten. Oeps😭 Ik ga het ook niet forceren. Ik moet gewoon nog accepteren dat het ooit komt en dat het gewoon natuurlijk moet gaan. Hahah😂 Tja dit is meer even iets wat ik er even uit moest gooien. Hebben sommige mensen ook dit probleem?

Hey! Als 15 jarig meisje. zit ik in prc dezelfde situatie. Ik heb nog nog helemaal niks gedaan. Alhoewel, ik heb 1 online vriendje gehad (toxic, nooit doen) en één van mijn basisschool (ik werd de dag erna gedumpt en bleek het een grap te zijn. Gelukkig was ik al van de basisschool af, maar toch heeft hij het aan iedereen vertelt) maar ik denk dus niet dat deze 2 gevallen tellen. Toch is er een verschil, want ik vind wel iemand leuk... blijkt het m'n beste vriendin te zijn. Maar zij is mentaal nog niet klaar voor een relatie en ze vindt mij wss toch niet zo leuk. Dus ja ik denk dat veel mensen zoals wij een beetje in dezelfde soort situatie zitten. 

Xoxo ginger

Heyy,

Er zijn een heleboel mensen van jouw leeftijd die ook nog nooit hebben gezoend / seks hebben gehad en dat is niks om je voor te schamen hoor. Ik heb zelf een paar maanden terug voor het eerst gezoend met mijn vriendin, maar was toen ook al 16 (en ondertussen ben ik zelfs bijna 17😅).

Je hebt een goede instelling en het is goed dat je niks wilt forceren en het is ook echt goed dat je dit echt met iemand wilt doen die je leuk vind. Wanneer jouw moment gaat komen zal de tijd je leren, maar weet dat je niet de enige bent! :)

Liefs, ItsJustMe <3

Hey,

Ik ben zelf 15 en heb nog nooit een relatie gehad. Ik heb 1 keertje gezoend met een vriendin van mij op een feestje in een spel. We hadden geen alcohol op hoor, het leek alleen maar zo ;) 

En zoals @ItsJustMe al zegt je hebt een hele goede insteek, dat je niks wil forceren en ik ben er zeker van dat je nog wel iemand gaat vinden! 

Liefs 

Anoniem789 

Het heeft geen haast om '’iets'’ te doen. Ik was zelf 16 (jongen), ik had nog nooit iets gedaan, niet eens iemand aangeraakt, en toen ineens binnen hetzelfde jaar dat ik 17 werd voor de eerste keer afgesproken en toen later gezoend, en zegmaar wat 18+ dingetjes als je weet wat ik bedoel.

Wat ik wil zeggen is dat het heel snel kan gaan. ik ben zelf ook totaal niet sociaal. ik heb momenteel geen werk, ga nooit op stap of op feest, of zit ook niet bij een sport waarbij je eventueel mensen zou kunnen leren kennen. persoonlijk heb ik mijn partner leren kennen via een app genaamd '’Jong&Out'’ Deze app is eigenlijk niet bedoeld om te daten maar ja alsnog gebeurt. 

Reageer