Vraag

NNN dagelijkste stand

  • 1 November 2023
  • 11 reacties
  • 786 Bekeken

Reputatie 3
Badge

Voor als je meedoet met no nut november  is het mischien leuk om ff te laten weten hoe het gaat met je en of je het volhoud

hier zijn wat vragen die je aan kan houden je mag zelf ook vragen weghalen of extra bedenken

 

  1. Welke dag zit je in
  2. Ben je al gefaald? ( beantwoord nog alleen vraag 3)
  3. Zoja hoe was het en hoe kwam het?
  4. hoe moeilijk vind je het al worden?
  5. vertel ff snel of je denkt dat je het nog gaat volhouden 
  6. als je tijd hebt nog een klein verhaaltje met mischien tips voor andere of wat je zelf wil vertellem

11 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Ik en mijn beste vriend vuplen dit ff in

 

  1. Welke dag zit je in 2
  2. Ben je al gefaald? ( beantwoord nog alleen vraag 3) nee/nee
  3. Zoja hoe was het en hoe kwam het? x
  4. hoe moeilijk vind je het al worden? het us zo lastig maar makkelijker dan dag 1/prima
  5. vertel ff snel of je denkt dat je het nog gaat volhouden  mijn voorspelling is rond dag 17 gaat het erger worden en dat ik het wss haal tot dag 24/ik denk dat het lastig word op de helft en ik ga falen rond dag 25 maar ik hoop van niet
  6. als je tijd hebt nog een klein verhaaltje met mischien tips voor andere of wat je zelf wil vertellem gwn je best doen

 

Reputatie 7
Badge +11

Hoi, ik ben al gefaald dus een korte vragenlijst word het:

 

  1. Welke dag zit je in ​​​​​2
  2. Ben je al gefaald? ( beantwoord nog alleen vraag 3) ehh, ja
  3. Zoja hoe was het en hoe kwam het? ​​​​​​ wel spijt dat ik al op dag 2 al gefaald ben maar ja nu kan ik wel gewoon weer aftrekken :)

Groetjes, @Monkeyboy08

Reputatie 4
Badge +2

Voor als je meedoet met no nut november  is het mischien leuk om ff te laten weten hoe het gaat met je en of je het volhoud

hier zijn wat vragen die je aan kan houden je mag zelf ook vragen weghalen of extra bedenken

 

  1. Welke dag zit je in: eh ongeveer 9 maanden dus 270 dagen denk ik 
  2. Ben je al gefaald? ( beantwoord nog alleen vraag 3): heel vaak ja maar deze keer niet meer
  3. Zoja hoe was het en hoe kwam het? social media 
  4. hoe moeilijk vind je het al worden? Nu is 0 maar vroeger is het 10 
  5. vertel ff snel of je denkt dat je het nog gaat volhouden : zeker 
  6. als je tijd hebt nog een klein verhaaltje met mischien tips voor andere of wat je zelf wil vertellem: als je iets sexy kom op social media scroll gelijkt weg en gaan meer naar buiten 

 

Reputatie 3
Badge

Voor als je meedoet met no nut november  is het mischien leuk om ff te laten weten hoe het gaat met je en of je het volhoud

hier zijn wat vragen die je aan kan houden je mag zelf ook vragen weghalen of extra bedenken

Ik dadht vul hem zelf ook nog ff in

  1. Welke dag zit je in 2
  2. Ben je al gefaald? ( beantwoord nog alleen vraag 3) nee
  3. Zoja hoe was het en hoe kwam het?
  4. hoe moeilijk vind je het al worden? Valt wel mee
  5. vertel ff snel of je denkt dat je het nog gaat volhouden ik verwacht de eerste week sowieso wel daarna zie ik wel
  6. als je tijd hebt nog een klein verhaaltje met mischien tips voor andere of wat je zelf wil vertellem x

 

  1. Welke dag zit je in 5
  2. Ben je al gefaald? ( beantwoord nog alleen vraag 3) Nope
  3. Zoja hoe was het en hoe kwam het? -
  4. hoe moeilijk vind je het al worden? Heel moeilijk
  5. vertel ff snel of je denkt dat je het nog gaat volhouden Ik denk nog maar een paar Daagjes
Reputatie 2
Badge +1

Voor als je meedoet met no nut november  is het mischien leuk om ff te laten weten hoe het gaat met je en of je het volhoud

hier zijn wat vragen die je aan kan houden je mag zelf ook vragen weghalen of extra bedenken

 

  1. Welke dag zit je in Dag 5 alweer
  2. Ben je al gefaald? ( beantwoord nog alleen vraag 3) Nee
  3. Zoja hoe was het en hoe kwam het? Nvt.
  4. hoe moeilijk vind je het al worden? Ach, soms van die geile buien waarin het lastig is, maar verder valt het wel mee.
  5. vertel ff snel of je denkt dat je het nog gaat volhouden  Als het zo door gaat wel ja.
  6. als je tijd hebt nog een klein verhaaltje met mischien tips voor andere of wat je zelf wil vertellem Gwn doorzetten en volhouden, op 1 december kan je weer los ;)

 

Reputatie 7
Badge +7

Dag 6 (eigenlijk dag 9 want was eerder begonnen)

En heb heelaas gefaalt maar ga het nog een keer proberen en hopen vol te houden tot 6-12-2023.

Reputatie 7
Badge +7

En? Zijn er mensen die het volgehouden hebben?

Denk het eerlijk gezegd niet hoor😁

Reputatie 7
Badge +17

Ik niet. Op dag 9 of zo weer mee gestopt. @ItzJustin houd jij het nog vol dan?

Badge

Bij mij is het helaas niet gelukt

Reputatie 2
Badge +1

Na dag 16 was ik er wel weer klaar mee

Reageer