Vraag

nnn challenge

  • 6 November 2022
  • 11 reacties
  • 741 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

 

Wie doet er allemaal mee aan de nnn challenge, zijn jullie al gefaald?

Zo ja wanneer?

zo nee, goed bezig, ga je het halen?


11 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Hey, ik doe wel mee en zit er ook in. Ik merk alleen wel dat ik al steeds geiler word😂😂😂

Hey, ik doe wel mee en zit er ook in. Ik merk alleen wel dat ik al steeds geiler word😂😂😂

Hahaha, hetzelfde hier, maar we blijven sterk!

Ik doe mee en ben nog niet gefaald na 6 dagen. Merk wel dat het lastiger word. In de eerste dagen kreeg ik amper een stijve ook al was ik wel een beetje geil. Maar merk nu weer dat ik zo nu en dan weer een stijve krijg. Probeer het ook in te houden. Gelukkig heb ik mijn free nut pass nog mocht ik een natte droom krijgen.

Reputatie 2
Badge +3

Je kan niet falen als je niet meedoet😉

Je kan niet falen als je niet meedoet😉

hahahaha, zeker waar

 

 

Heb vrijdag al gefaald haha was zo geil

ofc heb ik al weer gefaald….en tis ook wel kut om soms gwn random een stijve te krijgen dus ben aan de anderen kant ook wel blij dat ik al gefaald ben :P

Reputatie 2
Badge +1

Ja man ik doe wel mee, geil zijn is soms niet zo fijn maar ik heb wel momenten gehad waar ik een hele stijfe had gekregen, maar ik geloof wel dat ik en jullie het kunnen

Ik doe nog steeds mee

Ik doe ook mee en gebruik een trucje. Je kunt het langer volhouden door je sperma te 'melken' met een heerlijke massage van je prostaat als je te vol raakt van binnen. Als je dit goed doet en zorgt dat je je piemel (hoe hard die er ook van word) niet gaat rukken tegelijkertijd krijg je eerst een aantal droge orgasmes en uiteindelijk kan je prostaat het opgebouwde zaad niet meer binnen houden en druk je het met je vinger (of een speeltje) zo  naar buiten wat een heerlijk opluchtend gevoel is. Je komt dan NIET klaar maar bent wel even van de grootste nood verlost en kunt dit na ongeveer 3 dagen nog eens herhalen. 

Als je niet gelijk met je vinger in je kontgaatje wilt kun je je prostaat ook van buiten af masseeren. Je moet dan met je middelste twee of drie vingers stevig drukken op het zachte stukje tussen je ballen en je kontgaatje. Het kan even duren voor je het juiste stukje gevonden hebt maar als je van binnen een soort zacht balletje voelt en je ineens voelt alsof je moet plassen zit je op de goede plek. Dat gevoel moet je even negeeren want dit gaat snel over in golfen van heerlijke prostaat opwinding en  waarbij je als je het goed doet ook je zaad melkt. Belangrijk is dat je je NIET erbij moet gaan af trekken ook al heb je hier super veel zin in want dan kom je in no time en faal je.

Zelf heb ik die laatste manier pas getest en dit is ook erg fijn. Maar het kan even moeilijk zijn om te vechten tegen de drang tegelijk je pik te willen aan te raken omdat die echt heel stijf word en je lichaam schreeuwt om snel klaar te komen. De kunst is dit negeeren en de massaage zijn werk te laten doen. Je piemel met rust laten dus. Het rechtstreeks masseeren (kontvingeren) vind ik makkelijker. 

Ik heb al 8 dagen geen normaal orgasme (klaar komen) meer gehad en heb twee keer mijn prostaat gemolken sinds 1 nov. Ben best wel geil en heb af en toe een stijfe maar anders had ik het niet meer uit gehouden en had ik al lang klaar moeten komen als ik mijn prostaat niet had gemolken. Heb het van een jongen uit me klas geleerd en is echt een tip. In de groep waarmee ik game doen er meerdere dat nu en die zitten er allemaal nog in met nnn. 

Badge

Ik doe ook nog steeds mee maar het word wel steed lastiger maar we gaan er voor

Reageer