Skip to main content

Hoe gaat Nnn bij jullie? Ik heb zoveel moeite, ik ben gewoon zooo geil en wil zoooooooko graag klaarkomen, maar dan faal ik nnn. Iemand tips? 

Wat gebeurt er dan als je het niet volhoudt?  Kappen met die onzin en gewoon flink masturberen als een grote jongen.  Of anders gewoon ophouden met mekkeren en de maand uit doen.

gewoon vol houden, je bent de man!

iedereen heeft er moeilijk mee. 

tips:

1. zoek afleinding zoals gamen, lezen, wandelen,...

Ik heb al gefaald. Meedoen is belangrijker dan winnen 🙃🙌

Wat gebeurt er dan als je het niet volhoudt?  Kappen met die onzin en gewoon flink masturberen als een grote jongen.  Of anders gewoon ophouden met mekkeren en de maand uit doen.

"Als een grote jongen" meeste mensen die ik ken die vaak aftrekken gaat het mentaal niet goed mee. Doe waar je jezelf her beste bij voelt. Dat weet je zelf het beste. Zolang keuzes maar niet door lust worden gekozen.

Die NNN is helemaal nergens voor nodig. 

Dat vind jij. Het heeft wel voordelen, maar er zijn weinig mensen die het geduld hebben  om de voordelen ervan te ervaren.

"Als een grote jongen" meeste mensen die ik ken die vaak aftrekken gaat het mentaal niet goed mee. Doe waar je jezelf her beste bij voelt. Dat weet je zelf het beste. Zolang keuzes maar niet door lust worden gekozen.

@4inchsalute En iedereen die ik ken waar het niet goed mee gaat draagt vaak een broek en eet geregeld aardappels. Misschien het verschil eens opzoeken tussen correlatie en causaliteit. 😉

Je wilt gewoon aftrekken, maar je wilt niet toegeven dat het eigenlijk je gewoon ontzettend slecht laat voelen. Luxe woorden maken je argument niet sterker. De realiteit is om je heen. De mensen die ik ken die niet aftrekken of amper  hebben gezonde relaties etc. De mensen die veel aftrekken hebben nogal vaak laat van vermoeidheid en depressie. Het heeft veel impact op je mentale gezondheid. Helaas nemen klinieken dit onderwerp niet vaak mee.

@4inchsalute Geweldig dit. Jij gelooft zeker ook dat de aarde niet rond is?

Ik voel me prima hoor en heb een uitstekende relatie. Ondanks het aftrekken.

Oh ja, nog een ‘luxe’ begrip voor je om op te zoeken: anekdotisch bewijs. (Als je niet weet wat woorden betekenen mag je dat gewoon vragen hoor.😉)

Dat vind jij. Het heeft wel voordelen, maar er zijn weinig mensen die het geduld hebben  om de voordelen ervan te ervaren.

Nou ik doe mee nog steeds hoor. 💪

Nu de nadelen bij niet cummen of jerking off...heel veel erecties op een dag . Tepels zijn gevoeligger

Dikke opgezwollen zaadballen.. er komt spontaan voorvocht druppels  dus een natte boxer of iemand ziet mij naakt zo.  

( onnodige seksuele details verwijderd door De Kindertelefoon vanwege regel 6, we verwijderen tekst die bedoeld is om opgewonden van te worden )

Dat zijn wel de nadelen aan het begin. Je moet eraan wennen. Je natte dromen komen wel regelmatig. Dat zal ook wel afnemen.

Reageer