Vraag

nieuwsgierig of mijn crush vingert

  • 3 February 2024
  • 5 reacties
  • 683 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Hallo allemaal. Ik ben een jongen 14 en ben nieuwsgierig of mijn crush bijvoorbeeld vingert ofzo. Kan ik er vanuit gaat dat ze dit doet? Of is er een manier dat ik dit kan zien? 


5 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Niet dat ik weet, je kan wel proberen het gesprek een beetje over seks te laten gaan, maar dan weet je niet zeker of ze gaat zeggen dat ze vingert

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reputatie 1
Badge +1

Niet dat ik weet, je kan wel proberen het gesprek een beetje over seks te laten gaan, maar dan weet je niet zeker of ze gaat zeggen dat ze vingert

Groetjes mij @Anoniemxv 

Oké, dankjewel. Denk niet dat ik dit moet doen want we kennen elkaar al heel lang en zijn goed bevriend.

Reputatie 7
Badge +13

Veel vrienden praten over seks hor

Reputatie 4
Badge +3

Vingeren is normaal, dus de kans is groot dat ze het doet. Als ze je crush is, misschien op een date gaan gwn?

Reputatie 1
Badge +1

Vingeren is normaal, dus de kans is groot dat ze het doet. Als ze je crush is, misschien op een date gaan gwn?

Heb het een tijdje geleden geprobeerd, is niet gelukt. Miss later proberen. Ging er al wel vanuit dat ze het Dee. Wij hadden het er 1 keer over op een kamp. Toen eerst de jongens over nnn en toen begonnen wij tegen haar te zeggen dat er ook een maand moest komen dan meiden niet mochten vingeren. Toen begon ze beetje te blozen. 

Reageer