Skip to main content

Nieuwsgierig naar eigen geslacht?

• April 4, 2025
  • 33 reacties
  • 1403 Bekeken

Toon eerste bericht

33 reacties

• April 7, 2025

​@Tjempie Mooi geschreven. Daarom zeg ik ook altijd dat we ons niet zo druk moeten maken om labels.

@Diana Ik ben ook heel blij dat ik die gevoelens gewoon heb toegelaten. Anders had ik nu deze relatie niet gehad. En daar moet ik niet aan denken.

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • April 9, 2025

Hoi, ik denk dat iedereen wel een keer nieuwsgierig is hoe het "zou zijn" . Om dat om te zetten in praktijk is dan wat anders voor de meeste mensen denk ik dan hoor. Ik heb dat gevoel ook wel eens gehad maar dat was ergens in de brugklas en bleef bij een fantasie of inbeelding. Wel leuk om ieders reacties hier te lezen, mooi en eerlijk. Trouwens ​@Tjempie  ik weet uit ervaring dat een rokje dragen niet alleen jongens een stukje extra triggert 😉 mijn vriendin vind het ook een plusje ten opzichte van korte broek als ik het draag hihi 🤭 vooral de kilt doet het goed. 

Groetjes liefs Tartan X 

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • April 9, 2025

Haha ​@Tartan15  dat klopt wel! En misschien moet ik ook maar eens aan de kilt 🤭 😉 liefs, Tover xxx

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Topic-opener
  • Vaste gast
  • April 10, 2025

@Tover01  Toen ik ‘misschien moet ik ook maar eens aan de kilt’ voor de eerste keer las, las ik de letters van kilt in een andere volgorde.  Die stoute Tover, dacht ik.

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • April 10, 2025

@Diana  🤣 echt weer een top reactie van jou! Ik ben misschien wel stout, hoewel vaak  tegenovergesteld juist haha, maar zó stout ben ik nog niet hoor xD. Die nieuwsgierigheid komt vast wel maar dan denk ik dat dat aan haar gaat liggen wanneer en hoe. She rules, zeker over zulke dingen 😊 eerst haar maar eens blij maken met een k i l t  dragend vriendje😉😁 veel liefs, Tover xxx

AnneW
  • April 10, 2025

Jullie gaan offtopic, willen jullie bij het onderwerp blijven? 

Anne - De Kindertelefoon

• April 10, 2025

@Tartan15 ergens zijn we allemaal een beetje bi, haha. Maar serieus, je kan iemand op heel veel manieren aantrekkelijk/interessant vinden. Dat hoeft niet per se seksueel te zijn natuurlijk. Ik denk ik dat de meesten wel nieuwsgierig zijn of dat zijn geweest. Alleen heel veel zullen dat nooit toe durven geven

@Diana Nou, ​@Tover01 is altijd heel netjes hoor 🤭

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Topic-opener
  • Vaste gast
  • April 10, 2025

@tim16  Het zou inderdaad veel makkelijker zijn voor iedereen als iedereen die nieuwsgierig was, dat ook wilde toegeven.  Ze konden dan ook eens uitproberen zonder spijt te hebben van een gemiste kans of zonder ooit echt definitief te weten wat precies hun geaardheid is.

Ik zou graag hebben dat ik wist of meisjes met wie ik wel eens een keertje zou willen vrijen (of alleen maar kussen, dat zou ik ook willen doen) daar ook voor open zouden staan - zodat ik toenadering kon zoeken met toch een beetje kans op succes.