Skip to main content

Hey,

ik ben een Jongen van 14 (bijna 15) en ik ben het „normaal“ aftrekken een beetje zat om het zo te zeggen. Ik zou graag een nieuwe manier hebben die ook best wel lekker voelt. Heeft iemand tips?

MvG, (ik)

https://forum.kindertelefoon.nl/seksualiteit-32/manieren-om-rukken-lekkerder-te-maken-83456

Veel plezier:)

Groetjes mij @Anoniemxv 

he 

je kan iets met een elastiekje proberen om je ballen en om je lul ofzo een haarelastiekje werkt het best

succes😉

@EenzameBroMetCrush  nu een beetje koud maar ergens buiten of op je buik op bed

@anoniemetomin  hoe moet dat met dat elastiekje 

he 

je kan iets met een elastiekje proberen om je ballen en om je lul ofzo een haarelastiekje werkt het best

succes😉

Dat is een goede. Je lul zwelt echt op en is dikker dan normaal.

@anoniemetomin  hoe moet dat met dat elastiekje 

Elastiekje om je lul helemaal naar beneden tegen je zak. 

@EenzameBroMetCrush  nu een beetje koud maar ergens buiten of op je buik op bed

Nice 

ja je kan echt crea zijn met dat elastiekje en je ziet ook goed je aderen van je lul

Alle kleren uit. Goed geilen en trekken en als je der klaar voor bent ga je languit op je buik op de grond liggen en dan ga je in de houding "pompen" zoals tijdens training/gym, dus met je handen gestrekt en je voeten ook. Dan op 1 hand met gestrekte arm rusten en met de andere rukken, dan spannen je spieren op in je buik en benen en als je dan klaarkomt is het super hard. Je spuit op de grond. 

Hey,

ik ben een Jongen van 14 (bijna 15) en ik ben het „normaal“ aftrekken een beetje zat om het zo te zeggen. Ik zou graag een nieuwe manier hebben die ook best wel lekker voelt. Heeft iemand tips?

MvG, (ik)

Ik doe vaak een elastiekje om m´n lul en ballen en knijpers op mijn tepels zetten

Reageer