Vraag

Niet willen masturberen, maar wel geil..?

  • 12 March 2024
  • 5 reacties
  • 335 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Heyy, ik ben een meisje van 14 jaar en ik vraag me af of het normaal is om op mijn leeftijd niet te willen masturberen.

Ondanks dat ik dat niet wil, (omdat ik me daar niet fijn bij voel) ben ik wel soms geil.

Hierdoor ga ik altijd een beetje zitten dromen maar ik zit nooit aan mijn poes.

Ik ben ook nog nooit klaargekomen ofzo

 

Heeft iemand tips, en is dit normaal??


5 reacties

Reputatie 4
Badge +3

 

(onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)

 

Hey Slay_all_day

Waarom wil je niet masturberen???  Waarom voel je je daar niet fijn bij???
Wordt er aan je verteld dat het slecht is? 

Ik weet dat geil zijn bij de leeftijd hoort. Ik vind het juist wel lekker om dan te vingeren, het is heerlijk en daarna kan je je juist heel super voelen. 

en bijna ieder meisje heeft dat gevoel, echt waar. En het is ook super normaal om te vingeren.  En je bent normaal!

 

x Fleur

Reputatie 2
Badge +1

Ik weet niet zeker waarom ik me hier niet fijn bij voelt, en er word niks over verteld dat het raar of vies is ofzo, ik weet dat mastruberen normaal is maar ik doe het niet. 

Wel bedankt voor de reactie!

Reputatie 3
Badge

misschien ben je  asexueel 

Reputatie 4
Badge +3

Misschien moet je het dan toch proberen om te vingeren. Nu denk je steeds wil het niet. Maar het kan ook geen kwaad asl je het wel probeert, daarna weet je pas echt of je iets wel of niet wilt doen. Anders zul je het nooit weten als je nooit masturbeert. Trouwens bij mij lukte het eerst ook niet om klaar te komen hoor. Ik moest daar ook voor oefenen. Maar ik vind  het wel geil en heel leuk om te vingeren. Ik zou zeggen toch proberen!

En dan een keer als je alleen bent!

Fleur

Reputatie 2
Badge +1

Oke bedankt!

Reageer