Vraag

Niet opgewonden door vingeren

  • 11 April 2018
  • 4 reacties
  • 388 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben een meisje en wordt totaal niet opgewonden van vingeren ik vind het zelfs vies, ik weet niet of ik dat ook zou vinden als een ander dat zou doen. Is het raar op niet opgewonden van vingeren te raken?

4 reacties

Hoi ik ben zelf een jongen en ben 12 jaar dit heeft eigenlijk niks te maken met je vraag? maar bij mijn vraag zei je dat je ook graag wouw vrijen en ik wil ook een beetje voelen enzo dus heb je misschien ook insta?
Dan kunnen we misschien daarop verder praten
Reputatie 3
Badge +4
Mathijn181... Stop maar gewoon
Reputatie 3
Badge +8
Als je op zoekt bent naar een leeftijdgenootje die hetzelfde wilt als jijzelf, zul je het echt in je eigen omgeving of op een andere site moeten zoeken @Mathijn181. Deze site is niet bedoeld voor dat soort zoektochten.

On-topic: Het is helemaal niet gek dat je niet opgewonden wordt van het vingeren van jezelf. Sommige meiden hebben er gewoon niks mis en vinden het alleen fijn als iemand anders het doet. En sommige hebben er helemaal niets mee, dat kan ook gewoon. Dus nee; het is niet raar dat je er niet opgewonden van raakt en dat je het vies vindt. Dan masturbeer je jezelf gewoon niet, niks mis mee.

Reageer