Skip to main content

Hoi, ik ben 15 jaar oud en ik kom niet op de normale manier klaar (met hand over lul vrijven/trekken) ik trek mijn hele leven sinds ik aftrek op een andere manier, ik ga gewoon liggen, dan heb ik mijn lul tussen mijn benen en dan begin ik laat ik zeggen er over te vrijven en het werkt gewoon goed ik krijg dat heerlijke gevoel en ik kom daarmee klaar en spuit alles onder;) maar toch vind ik het heel raar dat ik niet op de normale manier kan klaarkomen, als ik gewoon zit te trekken dan krijg ik niet dat lekkere gevoel en dat ik ga klaarkomen. Is dit erg? Ik ben namelijk bang dat ik niet ga klaarkomen als ik gepijpt ga worden of wanneer ik ga vrijen. Mijn lul is trouwens 13cm.

-onnodige quote verwijderd- 

Je moet het gewoon lang proberen m’n eerste keer kwam ik ook niet meteen klaar en ik denk dat je geen zorgen hoeft te maken over pijpen dat voelt wat anders dan rukken maar gewoon oefenen denk ik.


-onnodige quote verwijderd- 

Oh oke ja ik doe mijn best :) 

 


I mean, je kan wel klaarkomen dus het lijkt me dat alles dan prima in orde is. Misschien moet je gwn aan een andere houding wennen. 


-onnodige quote verwijderd- 

Tjah het is echt raar ik denk dat ik er echt aan gewend ben om zo klaar te komen. 


Reageer