Skip to main content

Ok ben een jongen van 14 en ik masturbeer bijna elke dag. Als ik het een dag niet doe merk ik dat ik op knappen sta. Zoals op het moment dat ik dit typ. Ik heb vandaag niet afgetrokken en ik sta op knappen en ik heb nu een hele grote dwang om af te trekken. Soms hou ik het echt niet meer en ren ik naar de wc om af te trekken. Ik vind dat soms echt raar van mezelf.

Is dit normaal en hebben andere jongens dit ook? . 

Dat is vrij normaal op die leeftijd en laat je ook door niemand vertellen dat het fout is of zo. Die drang kan idd wel irritant zijn soms maar wordt vanzelf wel minder wanneer je wat ouder bent. Bij mij was het rond m’n 15de alweer een stuk rustiger.

Dus nee, je bent niet raar. En ja, heel veel jongens hebben dit.


Hoi @Anoniem.persoon14 ,

Ik zal kort door de bocht zijn: je bent misschien verslaafd. Het is niet goed dat jouw emoties/verlangens controlle hebben over jouw acties. Wanneer je niet 'de daad' doet en je  'staat op knappen' gaan de alarmbellen wel rinkelen. In andere woorden, dit is niet oké. In de puberteit gaan je hormonen als formule 1 raceauto's door je lichaam gieren, maar zoals je het vertelt en handelt is dit niet normaal, maar een verslaving… 

Probeer hulp te zoeken. Je ouders zijn de eerste en beste personen aan wie ik zal aankloppen. Dit zal ik ook als eerst doen. Houd het wel een beetje nonchalant. Ook helpt vasten met het in toom houden van je libido. Dit is echt een aanradertje!

Fijne dag!


He ik ben jongen 15 ik heb het zelf niet dat ik iedere dag moet aftrekken natuurlijk is het lekker maar ik doe het niet iedere dag

 


Reageer