Skip to main content

hoi ik ben een meisje van 14jaar en als masturbeer lukt het mij niet om klaar te komen. Zou er iemand tips kunnen geven over hoe het zou lukken en wat klaarkomen bij een meisje inhoud? Dankje xx

Ik neem aan dat je weet hoe je vagina in elkaar zit in het geval van nee wrijf met vocht een bolletje clitoris boven aan de vagina die als het goed is een beetje zit verstopt achter een velletje eerst geil worden dan dat wrijven en je kan ook een vinger in je vagina doen als je dat lekker vind en dan kan je als het goed is klaarkomen 


Hey ik ben een meisje van 15 en kan alleen klaarkomen als ik kleine beetjes plas en dat als glijmiddel gebruik veel meisjes doen dit en ik doe het ook omdat ik plas geil vind tijdens het masturberen je moet ook geil genoeg zijn om kunnen klaar te komen en plassen helpt mij om geil te worden eens je dit hebt gedaan gewoon zachtjes aan over je vagina en clitoris beginnen wrijven en als je voelt dat het steeds lekkerder gaat aanvoelen sneller en sneller beginnen wrijven dan kom je op een gegeven moment klaar. Deze methode van wrijven werkt bij de meeste meisjes het beste om klaar te kunnen komen maar je vagina moet nat genoeg zijn anders gaat het irriteren en niet lekker aanvoelen vingeren zelf kan ook natuurlijk zo komt er extra vocht vrij om te kunnen masturberen.


Hey, 

Ik sluit me aan bij de reactie van @Girlypower . Ik masturbeer ook wel eens en het beste is om inderdaad over je clitoris te wrijven. Dan kom je het snelste klaar. Probeer het maar eens!

Ik hoop dat ik geholpen heb! 

Een poot van:

Dino <3


 

Dankjee x

 


@anonie3m  Graag gedaan plassen is echt een superleuk gevoel als je geil bent en heerlijk tijdens het masturberen. Laat ons nog even weten hoe het is geweest is altijd handig voor andere meisjes die tips zoeken.


Reageer