Vraag

niet klaar komen

  • 6 January 2024
  • 2 reacties
  • 308 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

Hey heh meisje 14. 

Ik vingeren regelmatig en soms met de douche kop tegen m'n vagina aan wat ook lekker is.

Nou kom ik dus vaak niet klaar.denk ik. Omdat ik waarschijnlijk niet goed genoeg weet wat er dan gebeurd ofzo en telkens als je dan aan t vingeren bent dan kom je op zo'n punt dat het gek gaat voelen en je door moet zetten wat me niet lukt en ik dus afhaak. Iemand tips???


2 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Hoi ik ben misschien een jongen, maar misschien proberen om vooral over je clit heen te gaan. Ik weet dat dat een gevoelige plek is waar meiden beter door kunnen klaarkomen. En probeer misschien eens door te gaan als het “gek” voelt, misschien kom je dan wel klaar.

Reputatie 1
Badge

Probeer niet al te veel te focussen op het klaarkomen en begin eerst met rustig over je schaamlippen of clitoris heen te gaan, en dan kan het eventueel sneller of je gaat met een of meerdere vingers in je vagina. Als je voelt dat het hoogtepunt eraan komt, gewoon blijven doen waarmee je bezig bent. Als het gek aanvoelt alsnog doorgaan (tenzij het pijn doet / echt niet lekker voelt). naarmate je het vaker doet hoe makkelijker het wordt om klaar te komen.

 

groetjes Annabel

 

 

Reageer