Skip to main content
Vraag

niet genieten van aftrekken

• April 14, 2025
  • 4 reacties
  • 210 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Help, ik ben een jongen van 16 jaar. Ik trek al af vanaf mijn 12e en ik vind het niet meer "leuk". Ik geniet al een tijdje er niet meer van.  Als ik klaarkom voeld het wel heel even lekker, maar is het al snel weer weg... heeft iemand tips? Of iemand die dit herkend? Wat moet ik doen om het weer leuk te maken?

4 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • April 14, 2025

Misschien iets minder vaak doen?

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • April 14, 2025

Hey, ja zo werkt het wel. Het is voor de tijd heel lekker en spannend en als het gebeurt is drink je het liefst een kop koffie, zet een bouwpakket in elkaar of gaat meteen tot andere dingen over omdat het gevoel totaal weg is 😉 als je het leuk en spannend wilt houden dan zoals ​@Diana  zegt, minder vaak en als je het doet langzaam en intens. Het "snel eventjes en dan weer een boterham " is inderdaad niks leuks aan. Dan geniet je er direct daarna ook niet van en anders nog wel. En kijk: 

https://forum.kindertelefoon.nl/seksualiteit-32/21-tips-om-masturberen-lekkerder-te-maken-voor-jongens-12529

Liefs Tover xxx

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • April 14, 2025

Misschien iets minder vaak doen?

Ik doe het niet vaak, maar 1x per week. Sins 1x per 2/weken...

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • April 17, 2025

Help, ik ben een jongen van 16 jaar. Ik trek al af vanaf mijn 12e en ik vind het niet meer "leuk". Ik geniet al een tijdje er niet meer van.  Als ik klaarkom voeld het wel heel even lekker, maar is het al snel weer weg... heeft iemand tips? Of iemand die dit herkend? Wat moet ik doen om het weer leuk te maken?

Hetzelfde man bro