Vraag

Niet durven doorgaan met aftrekken

  • 20 April 2024
  • 28 reacties
  • 1102 Bekeken

Badge

Hoi ik ben een jongen van 14 jaar oud. 

Ik masturbeer mezelf graag. Vanaf mijn 11e. Alleen ik durf niet zo goed verder. Omdat ik nu pas in de puberteit zit heb ik eerder nooit het gevoel gehad dat ik sperma kreeg. Nu ik in de puberteit zit heb ik dat tijdens het masturberen wel. Alleen als ik dat aan het doen ben en ik heb het gevoel dat het komt dan stop ik omdat ik op een of andere manier toch best bang daarvoor ben. Ik heb ook nog nooit een natte droom gehad dus met sperma heb ik geen ervaring. Ik wil heel graag doorgaan tijdens het masturberen maar ik vind dat gwn te eng. Heeft iemand tips hoe ik daar minder bang voor word en dat ik voor de eerste keer klaarkom met sperma?


28 reacties

Badge

@Anoniem.persoon14 is het al gelukt?

@Eminem4Life nee helaas niet. Ik heb het een paar keer geprobeerd maar ik voel we ee toch nog niet helemaal klaar voor. Ik ga het in juni of julie nog een aantal keer proberen. Ik ga nu wel gwn door met aftrekken maar niet tot een (heftig) orgasme.

Reputatie 7
Badge +14

Hey, neem je tijd,  maak je niet te druk en leg geen druk op jezelf. Ik denk dat je er dan gewoon nog even niet aan toe bent.  Laat maar gebeuren als je het merkt en gun je zelf rust hier over.

Liefs Tover xxx

Reputatie 5
Badge +4

@Anoniem.persoon14 is het al gelukt?

@Eminem4Life nee helaas niet. Ik heb het een paar keer geprobeerd maar ik voel we ee toch nog niet helemaal klaar voor. Ik ga het in juni of julie nog een aantal keer proberen. Ik ga nu wel gwn door met aftrekken maar niet tot een (heftig) orgasme.

@Anoniem.persoon14 jammer dat het nog niet gelukt is, maar als je er nog niet klaar voor bent hoef je je zeker niet verplicht te voelen ofz

Reageer