Vraag

Niet durven doorgaan met aftrekken

  • 20 April 2024
  • 26 reacties
  • 826 Bekeken

Badge

Hoi ik ben een jongen van 14 jaar oud. 

Ik masturbeer mezelf graag. Vanaf mijn 11e. Alleen ik durf niet zo goed verder. Omdat ik nu pas in de puberteit zit heb ik eerder nooit het gevoel gehad dat ik sperma kreeg. Nu ik in de puberteit zit heb ik dat tijdens het masturberen wel. Alleen als ik dat aan het doen ben en ik heb het gevoel dat het komt dan stop ik omdat ik op een of andere manier toch best bang daarvoor ben. Ik heb ook nog nooit een natte droom gehad dus met sperma heb ik geen ervaring. Ik wil heel graag doorgaan tijdens het masturberen maar ik vind dat gwn te eng. Heeft iemand tips hoe ik daar minder bang voor word en dat ik voor de eerste keer klaarkom met sperma?


26 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Wat vind je er precies eng aan? het gevoel of de gedacht dat je sperma op bv. je kleren ofzo komt

Badge

Wat vind je er precies eng aan? het gevoel of de gedacht dat je sperma op bv. je kleren ofzo komt

Hoi Eminem4Life

 

Ik vind het principe dat er sperma uit mij komt best wel eng omdat ik dat nog nooit gehad heb.

Ik ben niet bang dat het op mijn kleren komt want ik doe het het lieft onder de douche.

 

 

 

Reputatie 7
Badge +17

Er is echt niks om bang voor te zijn. Het doet geen pijn of zo. Als je bijna gaat klaarkomen voelt het misschien een beetje alsof je moet plassen maar er gaat geen urine uitkomen als je doorgaat. Geloof me, je mist echt wat als je het niet doet. 😄

Reputatie 5
Badge +4

@Anoniem.persoon14 zelf heb ik nog geen sperma maar probeer het eens onder de douche dan kun ook niks vuil maken. Misschien ben je bang dat als je klaarkomt dat het pijn gaat doen, ik denk dus dat als je klaar gaat komen dat je toch gewoon door moet gaan en dan zal je zelf merken dat het geen pijn doet. Laat het maar weten of het gelukt is 

Badge

Er is echt niks om bang voor te zijn. Het doet geen pijn of zo. Als je bijna gaat klaarkomen voelt het misschien een beetje alsof je moet plassen maar er gaat geen urine uitkomen als je doorgaat. Geloof me, je mist echt wat als je het niet doet. 😄

Maar hoe voel je je eigenlijk na het klaarkomen en is het niet erg dat je ouders niks weten?

Reputatie 5
Badge +4


Maar hoe voel je je eigenlijk na het klaarkomen en is het niet erg dat je ouders niks weten?

@Anoniem.persoon14 na het klaarkomen voel je je heerlijk en je ouders hoeven het helemaal niet te weten. Ze weten wel waarschijnlijk dat je het doet. Misschien kun je dan beter onder de douche gaan zitten want je kunt wat zwakke knietjes krijgen 

Badge

 na het klaarkomen voel je je heerlijk en je ouders hoeven het helemaal niet te weten. Ze weten wel waarschijnlijk dat je het doet. Misschien kun je dan beter onder de douche gaan zitten want je kunt wat zwakke knietjes krijgen 

@Rick123 waarom krijg ik zwakke knieën dan?

En miet ik eigenlijk tijdens het klaarkomen ook kreunen? Anders horen mijn ouders het zeker.

Reputatie 5
Badge +4

 waarom krijg ik zwakke knieën dan?

En miet ik eigenlijk tijdens het klaarkomen ook kreunen? Anders horen mijn ouders het zeker.

@Anoniem.persoon14 door het intense gevoel. Nee je hoeft helemaal niet te kreunen

Badge

-onnodige quote verwijderd door Kindertelefoon-

Moet ik altijd zitten tijdens het aftrekken of kan het na 1 keer ook staand?

Reputatie 5
Badge +4

-Onnodige quote verwijderd door Kindertelefoon-

Je hoeft helemaal niet te zitten maar ik dacht dat dat misschien beter voor je is omdat je het gevoel niet kent

Badge

-Onnodige quote verwijderd door Kindertelefoon-

O oke. Wel bedankt voor alle tips.

Reputatie 5
Badge +4

👍

Reputatie 5
Badge +4

👍

@Anoniem.persoon14 en… is het al gelukt?

Reputatie 5
Badge +4

@Anoniem.persoon14 
ik ben er vrij zeker van dat als je gaat klaarkomen je het geweldig gaat vinden, toen ik het de eerste keer had wist ik niet eens dat ik kon klaarkomen,  toen ik voelde dat ik ging komen dacht ik dat ik moest plassen maar toen ben ik gekomen in de wc dus je hoeft zeker niet bang te zijn

Reputatie 2
Badge +1

Gewoon inderdaad lekker gaan zitten in de douche en lekker doorgaan man. Is echt heel lekker en niet eng. Eenmaal meegemaakt dan wil je het vaaaaker doen. 😄👍🏼🥳🥳

Badge

@Anoniem.persoon14 
ik ben er vrij zeker van dat als je gaat klaarkomen je het geweldig gaat vinden, toen ik het de eerste keer had wist ik niet eens dat ik kon klaarkomen,  toen ik voelde dat ik ging komen dacht ik dat ik moest plassen maar toen ben ik gekomen in de wc dus je hoeft zeker niet bang te zijn

@Eminem4Life 

Ik heb het vanochtend geprobeerd ik had echt het gevoek dit gaat me lukken. Maar toch ik ben niet verder gegaan. Ik voelde me er niet helemaal klaar voor... Heeft iemand tips hoe die gedachte uit mijn hoofd gaat want ik wil het wel.

Reputatie 5
Badge +4

@Anoniem.persoon14 
ik ben er vrij zeker van dat als je gaat klaarkomen je het geweldig gaat vinden, toen ik het de eerste keer had wist ik niet eens dat ik kon klaarkomen,  toen ik voelde dat ik ging komen dacht ik dat ik moest plassen maar toen ben ik gekomen in de wc dus je hoeft zeker niet bang te zijn

@Eminem4Life

Ik heb het vanochtend geprobeerd ik had echt het gevoek dit gaat me lukken. Maar toch ik ben niet verder gegaan. Ik voelde me er niet helemaal klaar voor... Heeft iemand tips hoe die gedachte uit mijn hoofd gaat want ik wil het wel.

@Anoniem.persoon14 misschien moet je het ook niet ‘s morgens doen als je naar school moet maar misschien ‘‘s middags of als je in bed ligt. En gewoon door blijven gaan niet bang zijn 

Badge

@Anoniem.persoon14 
ik ben er vrij zeker van dat als je gaat klaarkomen je het geweldig gaat vinden, toen ik het de eerste keer had wist ik niet eens dat ik kon klaarkomen,  toen ik voelde dat ik ging komen dacht ik dat ik moest plassen maar toen ben ik gekomen in de wc dus je hoeft zeker niet bang te zijn

@Eminem4Life

Ik heb het vanochtend geprobeerd ik had echt het gevoek dit gaat me lukken. Maar toch ik ben niet verder gegaan. Ik voelde me er niet helemaal klaar voor... Heeft iemand tips hoe die gedachte uit mijn hoofd gaat want ik wil het wel.

@Anoniem.persoon14 misschien moet je het ook niet ‘s morgens doen als je naar school moet maar misschien ‘‘s middags of als je in bed ligt. En gewoon door blijven gaan niet bang zijn 

@Rick123 ik moest ook niet naar school. Het is meivakantie. En er was niemand thuis dus ja..

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb het vanochtend geprobeerd ik had echt het gevoek dit gaat me lukken. Maar toch ik ben niet verder gegaan. Ik voelde me er niet helemaal klaar voor... Heeft iemand tips hoe die gedachte uit mijn hoofd gaat want ik wil het wel.

@Anoniem.persoon14  Tja, waar ben je eigenlijk bang voor dan? Klaarkomen is zo’n beetje het lekkerste gevoel dat je kunt hebben. Eigenlijk moet je er niet bij nadenken en het gewoon doen. Ik wed dat je in 1 keer over de angst heen bent als je een keer bent klaargekomen.

Reputatie 5
Badge +4

@Anoniem.persoon14  ik heb niet echt een tip ik zou het gewoon doen, klinkt simpel maar ja. Is niet 100% hetzelfde maar sommige mensen zijn bv bang op te skydiven maar door het te doen overwinnen ze hun angst mss dat dat bij jou ook het geval is

 

(onnodige quotes verwijderd door de Kindertelefoon)

Reputatie 5
Badge +4

@Anoniem.persoon14 is het je al gelukt?

Badge

@Eminem4Life Nee helaas nog niet.

Reputatie 5
Badge +4

geen zorgen het lukt je wel, ik geloof in je!

Reputatie 2
Badge +1

Als je er nog niet aan toe bent kan je ook nog even wachten. Heb je al eens een natte droom gehad? Dat kan gebeuren als je wel al sperma aanmaakt, maar het er niet uit laat door af te trekken.

Reputatie 5
Badge +4

@Anoniem.persoon14 is het al gelukt?

Reageer