Vraag

niet bi, maar wil met vriendinnen masturberen

  • 1 June 2024
  • 5 reacties
  • 353 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

ik wil dus samen met vriendinnen afspreken om te masturberen maar ze zijn allemaal zo braaf… ik durf het niet te vragen omdat ze mij dan raar gaan aankijken dnek ik… iemand tipsss?


5 reacties

Reputatie 1
Badge

je bent gewoon aan het experimenten. en dat heel normaal. heel veel jongeren doen dat

Reputatie 1
Badge

hey ik ben een jongen van 14

Ik heb hetzelfde, ik wil ook eens aftrekken met een zeer goede vriend van mij, ik weet alleen niet wanneer en hoe ik het moet vragen.

Ik kom wel zeer goed overeen met hem en wil die vriendschap niet kwijt. We babbelen ook over alles zoals vriendinnen, grote van lul, en ook of we die dag al hebben getrokken ik zie dat moment als een kans maar ik weet gewoon niet hoe ik hem zover kan krijgen om het te doen met mij. We slapen ook vaak bij elkaar (het is gemakkelijk want we zijn buren) in de groote vakantie komt hij zeker nog eens slapen is het dan mijn kans om het te vragen?

Help mij en anoniempje aub door extra tips.

Reputatie 4
Badge +3

Is niks mis mee en je bent ook niet meteen gay of bi wanneer je samen gaat masturberen.

 

Heb zelf al een eens met een goede vriend samen afgetrokken in een kleedhokje van het zwembad terwijl er mensen in de hokjes naast ons stonden en afgelopen zomerkamp van de scouting met een aantal scouting leden afgetrokken in ons tentje. Is dus niks mis mee.

Reputatie 2
Badge

Heyyy. Ik denk dat je kan proberen om hints te geven. Het hoeft niet veel te zijn. Maar je kan ook gewoon wat sneaky vragen stellen daarover. En als je genoeg info weet gewoon lekker vragen! Nee heb je, ja kun je krijgen!

Reputatie 3
Badge +1

hey ik ben een jongen van 14

Ik heb hetzelfde, ik wil ook eens aftrekken met een zeer goede vriend van mij, ik weet alleen niet wanneer en hoe ik het moet vragen.

Ik kom wel zeer goed overeen met hem en wil die vriendschap niet kwijt. We babbelen ook over alles zoals vriendinnen, grote van lul, en ook of we die dag al hebben getrokken ik zie dat moment als een kans maar ik weet gewoon niet hoe ik hem zover kan krijgen om het te doen met mij. We slapen ook vaak bij elkaar (het is gemakkelijk want we zijn buren) in de groote vakantie komt hij zeker nog eens slapen is het dan mijn kans om het te vragen?

Help mij en anoniempje aub door extra tips.

kzou da idd in de grote vaka vragen want dan ben je ook weg van de rest

xx

Reageer