Vraag

nichtje trekt me af

  • 15 March 2024
  • 4 reacties
  • 835 Bekeken

Hoi allemaal een vraagje  mijn nichtje was gisteren bij  mij thuis (ik heb 13 en zij 16) ze begon aan mijn ballen te zitten ik vond dat wel geil, toen pakte ze een condoom ze deed die om mijn dolo toen trok ze haar broek uit ik zei wat doe je ik deed alsof ik het niet wou ze had ook een roze seks toy ik weet niet wat dat was maar dat kietelde, toen zei ik kan je asjeblieft stoppen want ik kwam bijna klaar. Ik was bang dat dit mis ging. Ze stopte opeens een vinger in me kont. Ik vond dat vies maar zij niet. Wat moet ik doen?

 

Details verwijderd door de KT ivm forumregel 6.


4 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Ik denk dat je moet wakker worden uit je natte droom. 

Reputatie 6
Badge +2

Nog een keer duidelijk zeggen tegen haar dat je het niet wilt, en anders tegen je ouders zeggen? Je kunt ook tegen haar zeggen dat als ze het nog eens doet dat je het aan haar ouders (jou oom en tante gaat zeggen).

Als je het wil en durft, ik zou dat bijvoorbeeld nooit noppes nada durven zeggen tegen iemand die ik ken.

Praat er met iemand over. Het is niet oké wat ze deed!

Reputatie 1
Badge

Hoi 

 

dit is leuk als je het wil, maar zoals ik het in het verhaal kan lezen wil je dit niet. 

ik zou dit zeker aangeven bij je ouders of aks je dat niet durft kan je met de kindertelefoon appen.

 

ik hoop dat het goed komt

xxx

Reputatie 3
Badge +2

Je kan dit altijd zeggen dat je dat niet leuk vondt. Als je geen seks meer wilt hebben met je nicht (want vele vinden dit raar), kun je dat ook proberen zeggen tegen haar. Als dat niet lukt, vertel het dan tegen een vertrouwenspersoon.

Reageer