Vraag

nicht vragen voor seks

  • 10 February 2021
  • 17 reacties
  • 3517 Bekeken

Badge

Hallo

Ik heb een nicht die net iets jonger is (paar maandjes) en ze is echt knap. Ik denk vaak aan haar als ik aftrek. Ze komt af en toe logeren en heeft geen moeite om in ondergoed naast me te liggen. Vaak doen we dan ook doen of waarheid via zo'n app en mag k vaak dr borsten vast pakken of haar kont vastpakken. Nu wil ik graag eens iets met haar doen zonder kleren, bijv samen masturberen of beffen/pijpen maar ik weet echt  niet hoe ik haar kan vragen dus alle advies is welkom

 

Ja ik weet seksrelaties is raar in familie en moet je nie doen bla bla bla maar haar vragen kan toch geen kwaad en als zij het ook wil nou waarom niet?😁

Groetjessss x


17 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Al raad ik het niet aan, als je tijden dat spel het nou aan der vraagt? Dan is ze vast geil, en heeft er dan miss zin in, al willen de meeste meiden niet met hun neef seks hebben...

Badge

Okey ik zal het eens proberen, en als zij idd geen seks wil dan snap ik dat, het is haar keuze en als zij zich er niet fijn bij voelt moet ze het niet doen

Reputatie 1
Badge

Idk hoe oud je bent, dat zal groot verschil maken, ik denk dat als je rond de 13/14 bent dat het op het randje ligt, en daaronder juist helemaal niet! Ik zal als je in de bepaalde leeftijd zit die ik aangaf het tijdens het spel vragen, als er zo iets gelijkig komt, dan is het vast anders en kan het zelfs nog is lukken

Badge

Ik ben bijna 15 en zij middel 14 dus ja vgm kan het dan wel alleen er is 1 probleem. We hebben bijde ook zusjes en broertjes (we zijn beide de oudste) en als we dus naar boven gaan om doen of waarheid te spelen komen die zusjes en broertjes altijd mee (is vaak op verjaardag ofz) en door corona komt ze niet meer logeren... hoe kan ik die broertjes en zusjes weg halen zodat ik tijd met haar alleen heb?

 

Badge

misschien zelf een keer zo’n spel maken met iets geilere dingen zoals: trek mij af of haar vingeren

Badge

je kunt ook een soort spel doen waarbij je verschillende teams hebt die in verschillende kamers opdrachten moeten doen en dan hebben jullie vrij spel en dan kun je elkaar vragen voor pijpen/beffen/aftrekken/vingeren

Badge

je kunt ook een soort spel doen waarbij je verschillende teams hebt die in verschillende kamers opdrachten moeten doen en dan hebben jullie vrij spel en dan kun je elkaar vragen voor pijpen/beffen/aftrekken/vingeren

Wajow das echt een goed idee, alleen moet het no nog zo ver komen dat ze dat wil met mij en dan kunnen we dat gaan doen! Thxx

Badge

​​​​​​-Deel reactie verwijderd door de Kindertelefoon-

Ik wil haar dus vragen, als we bezig zijn met dat spel of ze seks wil. Maar door corona zie ik haar bijna niet meer en we appen weinig. Hoe kan ik haar vragen of ze eens langs wil komen of logeren want als ik dat op eens vraag lijkt me dat best ongemakkelijk en sus😂😂

Ook wil ik haar vragen voordat ze een bf krijgt want ja dan ist mission impossible. 

Bedankttt groetjessss x

Reputatie 5
Badge +6

Langzaam het verlangen naar seks opbouwen, als jullie een goede band hebben kan je al kleine hints geven...

Badge

Langzaam het verlangen naar seks opbouwen, als jullie een goede band hebben kan je al kleine hints geven...

Zoals wat voor een hints? En hoe kan ik haar eens vragen of ze langs wil komen. Gwoon als vrienden, ik ga dan niet gelijk haar neuken ofz

Badge

gewoon vragen wil je komen chillen niet opdringerig doen en als ze er is vragen om doen durf of de waarheid te spelen en dan als je haar borsten mag vast houden zoen je haar gewoon en dan zeg je heb je zin in seks o doe je dat en niet anders

 

Badge +1

Doe het veilig, koop even van te voren bij de kruidvat/appie/apotheek condooms en laat miss wetem hoe het is afgelopen?

 

Badge

-Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon-

Zal ik doen, we hebben het wel vaak op de fiets over zulke onderwerpen en ze is niet bang om over seks te praten, ik wacht denk ik eerst weer eens op een familie bijeenkomst of verjaardag ofz en probeer mijn slag te slaan, ik laat wel weten wnr ik t ga proberen en hoe het ging! :)

Reputatie 5
Badge +6

@Jongen15jr als ze al over seks wil praten is ze wss wel wijs genoeg om het niet met haar neef te doen…

 

Hoi,

Als deze app op pc is /op internet, kan je eventueel via Chrome klikken op inspecteren klikken en de vraag veranderen als ze niet naar je kijkt (bv. Als ze naar het toilet is). Dan zeg je dat je naar de volgende vraag bent geweest en zeg wat ze moet doen. ;)

veel plezier 

CACLAR

Badge

JE KAN OOK ZELF VRAGEN  MAAKEN   ENDAN DOE JE VRAGEN ZOALS JE MOET STRIPEN BV . OF KLEREN UIT DOEN OFZ    N VRAGEN KAN GEEN KWAAD VEEL PLEZIER .XX

 

Badge

Ik heb hetzelfde ding als jou maar ik heb met mijn nicht erover gepraat enzo en zij wilt ook dus als er weer vakantie is gaan we het gewoon doen en ook hints geven dat je het wilt en als je samen met haar in 1 bed ligt allebei ondergoed aan ga lekker tegen der aan liggen met je pik tegen der kont aan en dan gewoon lepeltje lepeltje liggen werkt ook maar succes en ik hoop voor je dat het lukt. 

Groet KibbelingEter

Reageer