Vraag

Nicht vingeren

  • 30 April 2023
  • 9 reacties
  • 2541 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Hoi ik ben (..) en ik ben 15 jaar,

 

Vorig jaar in de zomer heb ik op de camping van mijn oom en tante in Frankrijk mijn nicht gevingerd, het was echt leuk en we hebben het 1 keer gedaan. Wel gewoon veel respect gehad en ik denk dat we het misschien dit jaar weer gaan doen. Is dat niet heel raar? Vgm wel, ik weet niet.

 

De 

Groetuuuh


9 reacties

Jaaa  tuurlijk is dat raar, het is je nichtje… Je zegt zelf al volgens mij wel, dan heb je eigenlijk je eigen antwoord al binnen.

Hoi,

Wilde ze het zelf wel of nam jij als enige het initiatief? Met familie kan natuurlijk wel een rare situatie opleveren, is daar moet je wel even over nadenken. 

Mag ik vragen waar op de camping het was? Deelden jullie een slaapplek of was het ergens anders?

Groetjes

Reputatie 5
Badge +2

Heehee,

 

Het is natuurlijk wel een beetje een rare situatie, aangezien ze je familie is. Het is vgm niet verboden, mr het kan ongemakkelijke en vervelende situaties opleveren. Zoals @Peeannoniem ook al vraagt; stemmen jullie er allebei voor in, want dat is natuurlijk cruciaal. 
 

Uit je bericht maak ik ook op dat jullie al een keer seks hebben gehad? Als dit zo is moet ik je zeggen dat je het écht veilig moet doen, altijd natuurlijk, maar nu vooral. Aangezien het familie is wil je echt niet dat ze zwanger wordt, dan zit je namelijk met een probleem.

 

-Yodema 

Reputatie 2
Badge +1

Hoi,

Wilde ze het zelf wel of nam jij als enige het initiatief? Met familie kan natuurlijk wel een rare situatie opleveren, is daar moet je wel even over nadenken. 

Mag ik vragen waar op de camping het was? Deelden jullie een slaapplek of was het ergens anders?

Groetjes

Ja zeker, ze wilde het zelf ook. Dat vind ik zelf ook heel belangrijk. Het was savonds bij haar op de trampoline, we lagen naar de sterren te kijken en toen gebeurde het gewoon.🤷🤷

Reputatie 5
Badge +1

Ik vind ht niet echt raar, hoort bij de ontwikkeling laten we maar zeggen.

Gwoon doen als het goed voelt maar zorg gwoon dat het vriendschappelijk blijft en er geen relatie uit voorkomt. Je wilt geen inteelt in de fammilie denk ik

Reputatie 7
Badge +17

Tja, het mag allemaal en als jullie het allebei willen moet je het vooral doen. Ik zou het zelf nooit met familie willen doen maar ja, je moet het zelf weten.

Reputatie 7
Badge +9

Ja het is zeker raar. seksuele handelingen met familie

😬

Ik zou het niet doen. En als het fout gaat tussen jullie dan is de relatie tussen jullie ook kapot.

Maar ja, als jullie het leuk vinden. I guess

Badge

Het is zeker een vreemde situatie, maar zo lang als er geen heftige gevolge zijn moeten jullie het zelf maar lekker weten. Als dit met consent gebeurt , is dit echt iets wat jullie zelf moeten bepalen. Zorg er wel voor dat jullie familie het niet door krijgt, anders zit je flink in de problemen ga ik van uit. Zijn jullie trouwens jongen/meisje of meisje/meisje? Anders hoef je geen rekening te houden met zwangerschap, haha.

je kan echt niet met je nictje HET doen daar kunnen verkeerde dingen van.

en je zwanger raken

Reageer