nicht betrapt

  • 10 April 2022
  • 3 reacties
  • 1567 Bekeken

Reputatie 1
Badge

heeft iemand advies ik heb m’n nicht vorige keer betrapt op vingeren ik bleef ook heel lang kijken ze had dr ogen dicht todat ze me zag en nu kijken we elkaar heel akward aan altijd. Maar aan de andere kant wel lekker om te zien. Iemand advies wat ik kan doen


3 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi,

Natuurlijk is er niks raars aan, dat ze masturbeert. 

Ik zou het er niet meer over hebben, maar als het ongemakkelijk blijft tussen jou en haar, laat haar weten dat je er geen probleem mee hebt en het moment achter je laat.

Reputatie 1
Badge

Hoi,

Natuurlijk is er niks raars aan, dat ze masturbeert. 

Ik zou het er niet meer over hebben, maar als het ongemakkelijk blijft tussen jou en haar, laat haar weten dat je er geen probleem mee hebt en het moment achter je laat.

 

Daar is zeker niks mis mee maar als ze het wil kan ik het een keer voor dr doen om het daarna te vergeten/afsluiten wat vind jij ervan

Reputatie 3
Badge +2

@Mo030 Haar vingeren om het af te sluiten vind ik nu niet zo slim. Ik bedoel het is je nicht, en het is niet dat ze erachter vraagt, ze was gewoon aan het masturberen wat normaal is. Zeg haar gewoon inderdaad zoals @Pastel zegt dat je er geen problemen mee hebt ofzo. Maar haar vingeren om het af te sluiten? Ik denk dat daar problemen van zullen komen. Het is jullie keuze natuurlijk, maar dit is mijn mening. :)

Reageer