neukende ouders


  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo,

ik hoor best vaak mijn ouders neuken, dan hoor ik echt gekreun ik vindt het best raar maar wat moet ik doen ? 
 

groeten anoniem


10 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Hoi,

Je vind het raar dat je ouders geslachtsgemeenschap hebben. Dit is echter helemaal niet raar. Trek je er niets van aan en probeer het een beetje te negeren als je dit niet fijn vindt.

Groetjes,
DutchFlag

Heyy

Dat je ouders seks hebben is natuurlijk normaal. Dat je dat ongemakkelijk vindt ook, zou ik ook vinden. Als je ze hoort, steek dan gewoon oortjes in en luister lekker muziekje zodat je het niet hoort. Je kunt er ook met je ouders over praten, maar dat lijkt me heel ongemakkelijk.…

Groetjs

Hey, 

Zoals de rest al zei is dit volkomen normaal. Ik kan wel begrijpen dat je het ongemakkelijk vind. Je kan zoals de rest al zei gewoon je oortjes indoen. Maar ik zou zoals de rest ook al  zei niks vaan aantrekken.

Misschien kun je gewoon even gaan gamen en even je geluid aanzetten op je koptelefoon, of gewoon een film kijken ofzo waarbij je dat geluid niet hoort.

Ik zou ze gewoon hun pleziertje gunnen. Ze hebben er duidelijk behoefte aan dus gewoon negeren.

Groetjes gebruiker c 

Reputatie 2
Badge +2

Hey! Ik begrijp heel goed dat dit heel ongemakkelijk is. Ik zou even een briefje schrijven naar je ouders, en dat op hun bed ofzoiets leggen. Groetjes!

Ik zou gewoon vragen of k mee mag doen lmao

 

Badge +3

Lol of praat met je ouders of doe ook mee 🤣

Lol of praat met je ouders of doe ook mee 🤣

Rijke fantasie heb je

Reputatie 2
Badge +1

Hey, ik snap dat je het ongemakkelijk vind. Maar als het weer gebeurd. Zet dan een muziekje of iets anders op, je moet geen drama gaan lopen te maken want dan gaan ze dat later ook misschien wel doen als jij 'het' met je vriend of vriendin doet. Groetjes en ik hoop dat je er wat aan hebt!

Het lijkt me inderdaad heel ongemakkelijk maar zij hebben er blijkbaar behoefte aan. Je kunt 's een luchtige opmerking maken de volgende ochtend. Hoeft niet te serieus gewoon een grapje over de hoeveelheid geluid wat er uit die slaapkamer komt. Zij zullen die ongetwijfeld heel ongemakkelijk vinden en extra op hun hoede zijn ‘s avonds. Ik weet alleen niet of je dat moet willen aangezien zij zich dan niet meer vrij voelen in hun eigen slaapkamer. Gun ze hun pleziertje maar gewoon, beter voor alles.

Reputatie 5
Badge +5

Op het juiste moment binnenvallen en dan vragen naar een schone douchehanddoek ofzo. Is toch lachen

Reageer