Vraag

neuken met een vriend


Badge

Ik was met een vriend aan het chillen en hij wou neuken en toen deed hij ze lul in mijn kont en andersom ook is dit raar? Ben btw 12(bijna 13)


13 reacties

Heyy

Er zijn wel meerdere tieners die dit doen. Het is een beetje ontdekken van het lichaam , samen met iemand anders. Het is dus niet persé raar denk ik.

Groetjs

Zoals Kaas zegt, experimenteren jongeren wel een wat met elkaar. (nu vind ik neuken meteen wel een stapje verder dan ‘experimenteren’, maar dan ben ik). Als jij dit ook goed vindt, moeten jullie dit lekker doen. Als jij het echter niet wilt, dan moet je dat zeggen. Iemand tegen zijn wil neuken is verkrachting.

 

@xLisa 

Zoals Kaas zegt, experimenteren jongeren wel een wat met elkaar. (nu vind ik neuken meteen wel een stapje verder dan ‘experimenteren’, maar dan ben ik). 

 

Ik ben het met je eens hoor. Ik zou ook niet onmiddellijk seks hebben met een vriend maar wist anders niet hoe ik het moest verwoorden. 

Dat soort dingen hangen af van persoon tot persoon. De ene is er snel comfortabel mee en de ander niet. That's life.

Groetjs

Hoort bij de leeftijd

@xLisa

Zoals Kaas zegt, experimenteren jongeren wel een wat met elkaar. (nu vind ik neuken meteen wel een stapje verder dan ‘experimenteren’, maar dan ben ik). 

 

Ik ben het met je eens hoor. Ik zou ook niet onmiddellijk seks hebben met een vriend maar wist anders niet hoe ik het moest verwoorden. 

Dat soort dingen hangen af van persoon tot persoon. De ene is er snel comfortabel mee en de ander niet. That's life.

Groetjs

Het was geen personal attack hoor, srry als het zo overkwam. Ik reageerde meer op het topic zelf dan op jou:yum:

Groetjess

Reputatie 1

Ik was met een vriend aan het chillen en hij wou neuken en toen deed hij ze lul in mijn kont en andersom ook is dit raar? Ben btw 12(bijna 13)

Misschien een rare vraag maar hoe het tot stand gekomen ( in details) 

Hoi @Jongen83727,

zoals de personen hier boven al zeggen; dit is niet raar. Iedereen komt op een leeftijd dat je seks, aftrekken en klaarkomen ineens heel interessant vind. Het is dus ook niet gek om hiermee te experimenteren. Op deze manier kun je ontdekken hoe het is, wat je fijn vind en misschien ook wel op welk geslacht je valt. Best handig dus toch? 
Vergeet niet om het veilig te doen (wanneer je met een meisje experimenteerd).

soyeonx ♡

Badge

Misschien een rare vraag maar hoe het tot stand gekomen ( in details) 

We trokken elkaar al best vaak af en hij vroeg dit ik zei daarop waarom ook niet en toen deden we het en zei hij dit is echt lekker wil je ook proberen bij mij en toen deed ik het daarna gingen we logeren en heb ik geslapen met me lul in zijn kond is dit raar

Reputatie 1

Misschien een rare vraag maar hoe het tot stand gekomen ( in details) 

We trokken elkaar al best vaak af en hij vroeg dit ik zei daarop waarom ook niet en toen deden we het en zei hij dit is echt lekker wil je ook proberen bij mij en toen deed ik het daarna gingen we logeren en heb ik geslapen met me lul in zijn kond is dit raar

Ik wil graag weten hoe het de eerste keer aftrekken is gegaan van hoe is dat tot stand gekomen ( in details graag ) want ik wil ook wat met een vriend proberen 

Badge

Misschien een rare vraag maar hoe het tot stand gekomen ( in details) 

We trokken elkaar al best vaak af en hij vroeg dit ik zei daarop waarom ook niet en toen deden we het en zei hij dit is echt lekker wil je ook proberen bij mij en toen deed ik het daarna gingen we logeren en heb ik geslapen met me lul in zijn kond is dit raar

Ik wil graag weten hoe het de eerste keer aftrekken is gegaan van hoe is dat tot stand gekomen ( in details graag ) want ik wil ook wat met een vriend proberen 

Het ging allemaal vanzelf hij vroeg het en ik zei ja 

Reputatie 1

Misschien een rare vraag maar hoe het tot stand gekomen ( in details) 

We trokken elkaar al best vaak af en hij vroeg dit ik zei daarop waarom ook niet en toen deden we het en zei hij dit is echt lekker wil je ook proberen bij mij en toen deed ik het daarna gingen we logeren en heb ik geslapen met me lul in zijn kond is dit raar

Ik wil graag weten hoe het de eerste keer aftrekken is gegaan van hoe is dat tot stand gekomen ( in details graag ) want ik wil ook wat met een vriend proberen 

Het ging allemaal vanzelf hij vroeg het en ik zei ja 

Dus jullie zaten gwn bij elkaar en opeens vraagt hij zullen we aftrekken en jij schrok daar niet van ofs kun het het in meer details vertellen 

 

Badge

Misschien een rare vraag maar hoe het tot stand gekomen ( in details) 

We trokken elkaar al best vaak af en hij vroeg dit ik zei daarop waarom ook niet en toen deden we het en zei hij dit is echt lekker wil je ook proberen bij mij en toen deed ik het daarna gingen we logeren en heb ik geslapen met me lul in zijn kond is dit raar

Ik wil graag weten hoe het de eerste keer aftrekken is gegaan van hoe is dat tot stand gekomen ( in details graag ) want ik wil ook wat met een vriend proberen 

Het ging allemaal vanzelf hij vroeg het en ik zei ja 

Dus jullie zaten gwn bij elkaar en opeens vraagt hij zullen we aftrekken en jij schrok daar niet van ofs kun het het in meer details vertellen 

 

Ja het ging gewoon van zelf kan het niet echt beter uitleggen 

 

Reputatie 7
Badge +5

 Nee heb ik vorig jaar ook gedaan en binnenkort misschien weer

Reageer